Leg verlies op aan de vouw

Hallo; hoe een verlies op de bocht op te leggen op een bocht van een stuk dat een bocht v zal hebben die verschilt van de andere bochten  van de rest van het onderdeel,

Of als ik bijvoorbeeld een plaatwerkonderdeel heb gemaakt met een vouw en rollend, hoe kan ik er dan een  verlies op leggen bij de bochten voor elk van de realisatiewijzen van het onderdeel, aangezien "de ene zal worden gemaakt met de buigmachine en de andere met de buigmachine. Dank u voor uw antwoorden.

Marco

Hallo

Het hangt allemaal af van hoe je je kamer hebt ontworpen; maar over het algemeen heb je ofwel "Gebogen basisplaat1"  of "Rand1 gebogen plaat" en in beide omdat je ze inzet en je zult elke bocht van je onderdeel hebben en daar klik je met de rechtermuisknop op de functie van de bocht die je wilt wijzigen en je vinkt het vakje "Aangepast buiggebied" aan en je past je instellingen toe.

2 likes

Idem ac cobra 427 Ik pas de algemene parameters toe op het onderdeel (verliestabel in de bocht.

En op de vouw die ik op maat wil maken (niet-standaard rollen of v), pas ik de functie toe van de vouw die ik aanpas.

2 likes

Het is niet tegen je sbadenis, maar gezien het feit dat je me leuk vindt en dat mijn antwoord is voordat ik het normaal zou hebben gevonden dat het het tegenovergestelde was! Maar hé, het belangrijkste is dat hij zijn antwoord heeft...

1 like

Ik geef de voorkeur aan ac cobra 427, maar ik kies er niet voor om marco42marc  te rectificeren als hij dat wil!

1 like