Ik heb een globale variabele gemaakt met de naam "minimumwaarde", en ik zou deze graag op een dimensie willen opleggen, zodat als u een waarde invoert die strikt lager is dan deze, SolidWorks een foutmelding weergeeft. Ik hoop dat ik me verstaanbaar heb gemaakt.
In een kamer, behalve macro of hack (ik kom hier hieronder op terug), denk ik niet dat er een eenvoudige oplossing is. In de montage, in de geavanceerde beperkingen, is er een limietafstand, maar ik weet niet of we alleen een limiet kunnen instellen.
Voor het deel, een hack bestaat uit het doorlopen van de vergelijkingen (als de waarde wordt gevraagd<limiet, dan variabele 2 geforceerd) en een functie die zou worden vergist door "variabele2" te gebruiken.
Dank u voor uw antwoord, het is inderdaad een toneelstuk. In feite is dit stuk een vrij complexe multibody. En ik creëer het op zo'n manier dat het in de toekomst door andere mensen kan worden gewijzigd. Het probleem is dat er grenzen zijn aan de veranderingen. Als ik het goed begrijp, neem ik een variabele 2 en koppel ik deze aan een onmogelijke functie, en zet ik variabele 2 in oplossing als de gevraagde waarde lager is dan mijn minimumwaarde?