Onvermogen om een symmetrie van functies in een assemblage te creëren?

Als je jonger bent dan 2016 kun je de montage met de onderdelen in de post doen en ik zal kijken.

Heb je ooit geprobeerd de software te repareren???

Configuratiescherm\Programma's\Programma's en onderdelen en daar klikt u met de rechtermuisknop op solidworks en wijzigt u Reparatie individuele installatie (op deze computer).

Fabrice

Dit is wat ik heb bij het invoegen.

AC COBRA, ik zal deze oplossing ook zien (ik ben op 2015 x64) ... Bedankt

sym_2.docx

Controleer ook de versie door op de "?" te klikken in solidworks en Over SOLIDWORKS en kijk dan naar de SP die je hebt. Als het niet SP 5 is, moet je updaten

Hallo

Voordat u de installatie repareert, kunt u met mijn tutorial zien of deze afkomstig is van de SolidWorks-configuratie door de instellingen opnieuw in te stellen (u kunt indien nodig teruggaan):

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/reinitialiser-les-parametres-solidworks

Ik ben goed in SW 2015 SP5

Hallo

Waarom verwijder je materiaal in de montage en niet in het onderdeel?

@+

1 like

Ik doe mijn materiaalverwijdering in de assemblage omdat ik het onderdeel voor het def-plan in uitgevouwen toestand gebruik met voorsneden en niet de volledige materiaalverwijdering.

Pas in de lasfase wordt het onderdeel gesneden (d.w.z. in de montage). Onze plannen moeten de voortgang van het product stap voor stap volgen.

Maar je hebt gelijk over de koepelvormige bodem, ik kan het in de kamer doen en een configuratie maken.

.......... vervolgd: Vandaag werkt het!! Dus ik deed het in het onderdeel (door de functies van de assemblage naar het onderdeel te propageren) en door de boorfuncties zo te configureren dat ze alleen in de assemblage verschijnen ...

Dank u allen... Ik weet niet zeker aan wie ik het voordeel van het juiste antwoord moet geven?????

Ik had duidelijk een bug.... Maar na de verschillende interventies van de mensen van het forum heb ik vanmorgen opnieuw geprobeerd om mijn extrusies in de kamer te maken (via een propagatie van de elementen naar de kamer), en het blijkt dat het werkt. Ik heb vervolgens een configuratie gemaakt met deze extrusies, zodat ik ze niet op mijn zogenaamde "base" -onderdeel had.

Dank u allen