Hallo
Zelfs gisteren werkte het. Heeft iemand ooit hetzelfde probleem gehad? Naar uw mening zou het meer een probleem zijn vanwege de software of vanwege de computer?
Vriendelijke groeten
Hallo
Zelfs gisteren werkte het. Heeft iemand ooit hetzelfde probleem gehad? Naar uw mening zou het meer een probleem zijn vanwege de software of vanwege de computer?
Vriendelijke groeten
Goedenavond
Ik geloof niet in een probleem met de software, die erg stabiel is, maar eerder met zijn omgeving.
Als je zegt "in de context van een beschrijving, moet worden gespecificeerd of het een eerste creatie is of in de wijziging van een bestaande.
Ik stel voor dat u doorgaat met eliminatie
Dat is het, om te beginnen laat ik het aan onze collega's over om uw zoektocht naar een oplossing af te ronden of anderszins te oriënteren.
Vriendelijke groeten
Hetzelfde voor mij. Ik heb de 2021 Sp5.1-versie en dit type bug gebeurt ook zonder reden. Ongeacht het type tabel (revisie, algemene tabel, enz.) Het is onmogelijk om voor het geval dat te doen een tekst schrijven. Als ik dubbelklik op het vakje, wordt het geactiveerd en vervolgens gedeactiveerd. Kan geen waarde toevoegen. De enige oplossing is om solidworks volledig af te sluiten en opnieuw op te starten.
Iets verbazingwekkends. Het tegelijkertijd openen van een pdf lijkt deze bug te veroorzaken. Te bevestigen na meerdere pogingen.