Kan geen uitgevouwen tekening maken van een gevouwen onderdeel

Hoi allemaal

Ik tekende een onderdeel gebogen in klassiek volume en zette het vervolgens om in plaatwerk:

Door op "Uitgevouwen" te klikken, krijg ik de uitgevouwen versie van mijn deel:

Aan de andere kant is het onmogelijk om het uitgevouwen in de tekening te krijgen door de optie "Uitgevouwen" aan te vinken:

Enig idee van de reden voor dit probleem?

Ik zal het deel in PJ plaatsen (Solidworks 2014).

Alvast bedankt voor je hulp!

pb_tolerie.sldprt

Hallo

Heeft u gecontroleerd of de functie "uitgevouwen" actief is in de configuratie "uitgevouwen"?

5 likes

Hallo

Ja, je moet de kamer openen, de platte paterne-configuratie activeren en kijken of de uitgeklapte functie niet in een staat van verwijdering is.

Moge de kracht met je zijn.

4 likes

Hallo, ik heb je stuk geopend, controleer ook of de vouwen van een afronding zijn geactiveerd en of ze zich ontvouwen. 

Vriendelijke groeten

capture.jpg
6 likes

Bekijk deze tutorials

https://www.youtube.com/watch?v=EL52EVjwC48

https://www.youtube.com/watch?v=ghalOYesjlU

@+

2 likes

ok ik keek naar je deel, wanneer je je uitgevouwen, in de "Convert-Volume1" functie de vouwen blijven in een staat van verwijderingen  die je moet activeren.

Moge de kracht met je zijn.

Edit: @G ben je sneller dan ik:)

5 likes

Hallo

Zoals Frédéric zegt, komt het voor dat de gevouwen wordt gedeactiveerd in de uitgevouwen functie. Je moet naar de platte configuratie gaan, dan naar de uitgevouwen en dan de vouwen reactiveren.

2 likes

Bug, ik laat mijn antwoord maar even aanslepen en ondertussen hebben jullie allemaal GOED geantwoord...

5 likes

Kijk hoe ze vechten voor het beste antwoord...

Ben je het niet beu om hetzelfde te beantwoorden??? Hoi

Anders niet beter dan de vorige.

5 likes

Het belangrijkste is dat @eric9.benoit zijn antwoord heeft, na wie hem gaf en hoe snel, zijn antwoord...

Ik zou zeggen dat je te oud voor me bent:p maar ik zou mezelf niet toestaan, omdat ik je leeftijden niet ken! wat dan ook.... Om te gillen

Edit: Nou, we weten nu dat @Ac 427 cobra 40 jaar oud is, dankzij een post aan het begin van het jaar weten we ook hoe het eruit ziet, wat zullen we de volgende keer weten??? :) Midden 2.48x1/8 Eeuw :D

6 likes

Om G te beantwoorden, ik heb 1,6x1/4 van een eeuw... ^_^

4 likes

Het zijn de post-jams???

Nou, ik geniet al 1,12x1/4 van een eeuw van het leven, en heel binnenkort in 1/12,5 x (365+10) dagen, heb ik +1.

Hehe...!

2 likes

Hoi allemaal

Ik realiseerde me net dat ik niet meer terug was gekomen naar het forum. Ik heb altijd rare dingen, maar voor deze foto ben ik er dankzij jouw advies uit gekomen! Bedankt!

Eric

1 like