Hallo lieve vriend(in)n(en),
Elke keer als ik mijn soliworks worm start. 2015 het lijkt mij dit beeld, kun je me vertellen hoe ik het kan corrigeren, ik vind op internet meerdere antwoorden die ik wilde controleren wat zijn je oplossingen.
Hallo lieve vriend(in)n(en),
Elke keer als ik mijn soliworks worm start. 2015 het lijkt mij dit beeld, kun je me vertellen hoe ik het kan corrigeren, ik vind op internet meerdere antwoorden die ik wilde controleren wat zijn je oplossingen.
Hallo fauteuils
Ja, er is al een solidworks-sessie geopend, voor het geval deze vastzit in het geheugen, is het mogelijk om door de Windows-taakbeheerder te gaan om het proces te stoppen,
Omdat het systematisch is, begin ik met naar SolidfworksRX te gaan, tabblad onderhoud.
Als dit aanhoudt, verwijdert u de waarde "SolidWorks Journal Folder" in HKCU\Software\Solidworks\Solidworks 2015\Ext References (oplossing aangeboden door de hotline voor hetzelfde probleem)
Ik heb zojuist het bestand hernoemd naar Software/Solidworks/Solidworks 2015/Ext References/Solidworks Journal Folder voor Solidworks Journal Folder oud.
Al deze wijzigingen zijn gesloten wanneer ik het opnieuw opstart, solidworks maakt een nieuw Solidworks Journal Folder-register en nog steeds hetzelfde probleem bij het opstarten
Hallo
Heb je een configuratie aangemaakt op een andere gebruiker die je hebt overgenomen op je lokale werkstation?
Omdat we het probleem thuis hadden, hadden we met gebruiker 1 een basisconfiguratie gemaakt
vervolgens gekopieerd naar gebruiker 2 en 3, en aangezien de gebruiker niet afsluit, zullen we deze foutmelding ook markeren
Beste vriend(in),
Ik heb geen twee opstellingen, ik ben net gepensioneerd op het gebied van mechanisch ontwerp. Ik heb maar één baan.
Misschien had je het over iets anders, als dat het geval is, kun je het me dan in meer detail uitleggen?
Hallo
Ik ben dit probleem al tegengekomen en heb het op 2 verschillende manieren opgelost want 2 verschillende oorzaken (er zijn er zeker meer...).
1 - zoals @Lynk zegt, een instantie draait nog steeds op de achtergrond of is gecrasht maar niet gestopt, zorg ervoor dat SW op de achtergrond is gesloten: crtl+alt+sup -> taakbeheer -> zoek op de achtergrond processen naar namen die doen denken aan SW (sldworks_fs, solidworks...) en laat ze de taak beëindigen.
2 - Subtieler, heeft de Windows-gebruiker schrijftoegang tot de map waarin het logbestand zich bevindt en meer in het algemeen tot de C:? Ik ben dit probleem een keer tegengekomen voor SW en vele malen voor ERP's. Uit het geheugen blokkeerden de basisinstallaties van Win7 en Win10 C: van schrijven naar gebruikers en stonden ze slechts een paar nuttige mappen toe om er rechtstreeks naar te schrijven.
Veel succes met het oplossen van uw probleem.
Hallo
Ik had hetzelfde probleem met Solidworks 2016. Ik heb de waarde "SolidWorks Journal Folder" verwijderd in HKCU\Software\Solidworks\Solidworks 2016\Ext References.
In het register stond ook een Solidworks 2010 map, ik heb ook de waarde "SolidWorks Journal Folder" verwijderd en na het opnieuw opstarten heb ik de vervelende melding niet meer!
Weet iemand of ik deze Solidworks 2010-map zonder angst kan verwijderen?
Dus bedankt stefbano.
Hello@fauteux1959
Ja, ik had het over dezelfde boodschap,
In feite wanneer u solidworks opent, kunt u de werkbalken, configuraties, enz. van solidworks opslaan...
Daarom, als u uw configuratie opslaat, slaat SOLIDWORKS het pad op naar de gebruikersmap waarmee de registratie is gemaakt
Het is ook de referentiesleutel
En dus wanneer u solidworks start, met een ander gebruikersaccount (bijvoorbeeld configureren op beheerder, overgenomen op gebruiker1),
SolidWorks heeft geen toegang tot de map, het maakt de fout door te zeggen dat het geen logboek kan maken
Maar aangezien jij de enige bent die op de post wordt gebruikt, moet het iets anders zijn denk ik
Bedankt voor je vele antwoorden, ik denk dat het antwoord van fifounet44, ik heb een vraag na de operaties die ik heb gedaan. Ik heb Software\Solidworks\Solidworks 2015\Ext References/SolidWorks Journal Folder hernoemd naar SolidWorks Journal Folder oud en het origineel verwijderd. Na het starten van solidworks geeft het me dezelfde foutmelding dat ik terugging naar regedit en solidworks heeft de SolidWorks Journal Folder opnieuw gemaakt.
Is het nodig om een andere bewerking uit te voeren dan verwijderen?
Voor het bericht van Eriaud de 2e suggestie denk ik dat ik een beetje dieper zal graven in deze suggestie, Hoe te controleren dat win 2010 heeft schrijven toegang tot het solidworks journaal?
Re, ik heb de waarde helemaal verwijderd, heb je net als ik een eerdere versie van Sldw die nog steeds in je register zou staan?
bij het opnieuw opstarten van Solid wordt een nieuwe SolidWorks Journal Folder-sleutel opnieuw gemaakt in Solidworks 2016\Ext References/ maar niet in 2010
Ik zal er naar kijken, ik heb misschien een eerdere versie, goed idee
Ik zie niets anders in de registers dan solidworks 2015, dus dat is het niet
OK, dus ik heb iets anders dan 2016 uit het register verwijderd, en het werkt!
Kijk in de SLDW-systeemopties voor de "bestandslocaties", misschien heb je paden die leiden naar mappen die niet meer bestaan, vooral als je instellingen van een andere pc hebt hersteld.
Veel succes.