Kan geen nieuw supportticket maken

Hallo
Ik probeer al enkele dagen een nieuw ondersteuningsticket aan te maken, maar wanneer ik de 3e stap valideer, vertelt een technische fout me dat ik het later opnieuw moet proberen...
Ervaar jij het probleem ook?
Bedankt

Met wat moeite natuurlijk lukte het me om aan het begin van de week mijn ticket te bemachtigen.
Ter informatie, ik heb de beheerder van de site verteld over het MyCAD-evenement in Nantes, dat de nieuwe menu's op het eerste gezicht ingewikkeld waren en dat veel mensen moeite zouden kunnen hebben om een ticket te maken van de update.
Edit met de keuzes gemaakt voor mijn kant:
image

2 likes

Bedankt voor je feedback. Ik heb dezelfde parameters als jij. (Ontwerp en simulatie / Solidworks CAD).
Ik nam contact op met de klantenservice die me vertelde dat de site was veranderd (voorheen mycad.visiativ.com en nu My Visiativ. Ik begreep niet dat de oude site niet linkt naar de nieuwe en kreeg op dit punt geen uitleg.
Hoe dan ook, de tickettool is hetzelfde op de nieuwe site en retourneert dezelfde fout bij het valideren van de 3e stap: "Aanmaakfout / Het spijt ons, maar we hebben technische problemen aan onze kant. Probeer het later opnieuw. »

Het was dus de persoon die ik aan de telefoon had die mijn ticket aanmaakte.
Als ik nog een ticket moet maken, loop ik waarschijnlijk nog tegen het probleem aan...

Voor de nieuwe menu's heb ik dezelfde gedachte gemaakt aan de ondersteuning.
Er zullen verbeteringen worden aangebracht.

1 like

Ja @flegendre ik werd bevestigd dat ik niet de enige was die iets begreep, stelt me dat gerust! :rofl: :rofl: :rofl:
Zeker na 98 sinds 2012 op de oude versie te hebben gedaan...

1 like

Ik heb deze melding meerdere keren gehad bij het aanmaken van tickets

1 like

Die heb ik niet gekregen, je gaat me jaloers maken!
En al drie tickets met de nieuwe versie, ik ben laat!

2 likes

Dit is het bericht dat verscheen bij elke poging om mijn ticket aan te maken. Ik heb niet geprobeerd een van de velden aan te passen om te zien of het afkomstig was van een slecht beheerde combinatie.

1 like

8 tickets tot nu toe :sweat_smile:

Hallo

We hebben wijzigingen en oplossingen aangebracht om het betrouwbaarder te maken om ondersteuningsaanvragen via myCAD aan te maken, zodat u het platform van uw voorkeur kunt blijven gebruiken :grinning:

Op deze manier zouden de foutmeldingen die u van tijd tot tijd kunt tegenkomen niet meer moeten voorkomen. Op dezelfde manier is het gedrag tussen myCAD en het My Visiatv-portaal geharmoniseerd, zodat u uw omgeving niet meer hoeft te wijzigen.

We werken actief aan het vereenvoudigen van de selectie van de oplossing en het product en er zou binnenkort een wereldwijd zoekvak moeten verschijnen.

Bedankt voor je feedback, fijne dag!
Coralie

1 like