Kan onderbroken weergave niet slepen

Hallo

In een onderbroken weergave kan ik de onderbreking niet slepen om hem groter of kleiner te maken (ik heb het niet over het interval tussen de symbolen, maar eerder over het " verplaatsen " van de onderbreking in de weergave).

Het werkt op andere stations, maar niet op de mijne, hoeveel ik ook kijk in de instellingen, ik kan niets anders vinden bij de anderen.

Heeft iemand ooit dit probleem gehad?

Dank u voor uw antwoorden.

Staan ze er niet tussen?
Eventueel een rib opzetten en vervolgens de rib verbergen is ook mogelijk.
Controleer of er geen verborgen ribben of ribben zijn die het onderdeel met deze onderbreking verbinden.
Hier is een kleine weergave met de afmetingen die verschijnen wanneer u probeert te slepen (onder SW2020)
SLDWORKS_jwvOQ50NKI

2 likes

Hallo
Nooit dit geheugenprobleem gehad, wel een paar vragen:

1.Welke versie van SW?
2. Heeft u gecontroleerd of de automatische resolutiemodus niet is uitgeschakeld:

3. Onderbreekt element A Ctrl+Q de herpositionering?

2 likes

Dank u voor uw antwoorden :wink:.

Dit is de SW Connected 2024 versie
Er zijn geen verborgen kansen (ik kan op de berichten van andere gebruikers vegen).
De ctrl+Q doet niets.

Ik heb de indruk dat de onderbrekingen zijn bevroren, maar wat verrassend is, is dat hetzelfde plan op een ander werkstation dit probleem niet heeft. Ik heb geprobeerd de instellingen van een ander werkstation opnieuw te importeren, maar het verandert niets.

Het is grappig dat hetzelfde plan niet op dezelfde manier werkt op twee verschillende posities :thinking:

Zijn de andere stations in SW ook aangesloten?

3 likes

Ja, ze zijn allemaal met dezelfde SW Connected, we hadden een recente HotFix-update en de berichten in kwestie hebben hetzelfde probleem. 2 anderen hebben dit probleem niet, maar ze zijn onlangs opnieuw geïnstalleerd vanwege een updateprobleem.

Verrassend inderdaad, het zal eindigen in herinstallatie denk ik :sweat_smile:

1 like

Ha ba daar ga je, je lijkt de oplossing ^^ te hebben. Als het goed is, heeft de hotfix-update een conflict veroorzaakt

4 likes