Kan smartproperties niet starten

De andere MyCadTools-apps starten, maar voor de smartproperties laat het me zien:

Kan C:\program files\axemble\mycadtools2015\smartproperties\smartproperties2015.swp niet openen

Bedankt voor je hulp

2015-11-17_10_44_34-solidworks_premium_2015_x64_edition_-_tutor1__.jpg

Hallo

Staat dit bestand in deze map?

Anders kan men eenvoudig proberen de installatie te herstellen vanuit het startmenu > Programma's > Klik met de rechtermuisknop op MyCADTools > Repair.

Reset je smartporperties:

Intreden:

C:\Gebruikers\"uw gebruikersnaam"\AppData\Local\Axemble\MyCADtools 2014

de naam van de map SmartProperties wordt gewijzigd in SmartProperties-old

Open je app opnieuw, het zou moeten werken.

Ik hoop alleen dat je een back-up hebt gemaakt van je instellingen...

Verwijder de MyCadTools-suite en repareer de installatie.

Zie bijlage.

capture.png

Bedankt voor je antwoorden, maar niets werkt

Ik heb vanmorgen net MyCadTools gedownload, dus niets al geïnstalleerd, niets ingesteld

Ik heb het volledig verwijderd, opnieuw gedownload, opnieuw geïnstalleerd en nog steeds hetzelfde probleem, alle andere hulpprogramma's worden gestart, behalve smartproperties, terwijl het zich in dezelfde map bevindt als al het andere

??

Controleert de toegangsrechten tot dit bestand.

Probeer anders uw antivirusprogramma te zien.

Hallo

SmartProperties bestaat uit twee werkbalken, een die alle myCADtools-tools bevat en een andere met de naam SmartProperties, wat is het gedrag als je door de andere werkbalk gaat (eigenlijk gebruikt de ene de swp-macro en de andere niet), houd me op de hoogte

Mick

4 likes

Heb je de smartproperties gereset zoals ik je hierboven vertelde?

Ahh oké! Hartelijk dank!!

Het icoontje in de werkbalk met alle apps werkt niet! aan de andere kant, de andere die op zijn eigen werken is