Ik weet niet of het mogelijk is, maar misschien kun je je SW-instellingen van je eerdere versie laden. Al uw instellingen worden geconfigureerd volgens de paden die in uw vorige versie zijn opgegeven.
Natuurlijk moet u deze instellingen bij uw vorige versie opslaan voordat u ze met uw nieuwe versie kunt laden.
Edit: het lijkt mij dat dit is wat ik al eerder heb gedaan (2015->2016), dus geen hoofdpijn om alle paden in te vullen en mijn instellingen opnieuw te configureren. Maar ik twijfel nog...
Volgens de hotline die ik had voor een ander probleem, is het eerste wat je moet doen werken met een beheerdersaccount (ja, het is absurd en in strijd met alle gebruikelijke computerbeveiligingsaanbevelingen) en het verlagen (als we toch bezig zijn, kunnen we net zo goed de deur een beetje meer openen) het niveau van gebruikersaccountbeheer (zie PJ).
Ik meldde de "beste" reactie op moderatie met het volgende bericht: "We kunnen dit bericht niet beschouwen als een reactie, maar eerder als de "beste" reactie. Bericht om de vraag te verwijderen en terug te zetten naar de open status."