Kan de paden niet weergeven

Hallo

sinds ik ben overgestapt naar SW 2017, kan ik sommige opties in de systeemopties niet wijzigen.

Meestal heb ik achtergronden voor tekeningen die al zijn gemaakt met de logo's van mijn bedrijf.

Dus in systeemopties = > bestandslocatie = > zoekpaden

Ik voeg de paden toe en ik klik op OK.maar als ik terugkom in dezelfde map, is er geen rekening gehouden met wijzigingen.

Heeft iemand ooit dit soort problemen gehad?

Bedankt

Bent u beheerder van uw functie?

Probeer SW als beheerder uit te voeren (klik met de rechtermuisknop op het pictogram) voordat u dit soort wijzigingen aanbrengt.

2 likes

Hallo

Ik weet niet of het mogelijk is, maar misschien kun je je SW-instellingen van je eerdere versie laden. Al uw instellingen worden geconfigureerd volgens de paden die in uw vorige versie zijn opgegeven.

Natuurlijk moet u deze instellingen bij uw vorige versie opslaan voordat u ze met uw nieuwe versie kunt laden.

Edit: het lijkt mij dat dit is wat ik al eerder heb gedaan (2015->2016), dus geen hoofdpijn om alle paden in te vullen en mijn instellingen opnieuw te configureren. Maar ik twijfel nog...

2 likes

Laat in Bestandslocatie alleen de locatie van uw bestanden over, verwijder de standaardbestanden.

3 likes

Voor de basiskaarten moet je het pad invullen in "bestandslocatie"/"documentsjablonen" en niet in "zoekpad", lijkt mij...

5 likes

Hallo. 

Als je 2016 nog hebt geïnstalleerd, kun je je instellingen opslaan en terugzetten naar 2017.

2 likes

Wauw, dat is het antwoord!

Als je het beste antwoord leest, begrijp je natuurlijk meteen hoe je het probleem kunt oplossen!

4 likes

Hallo

Is er een antwoord op dit gesloten bericht?

Ik ben op SW2017 en mijn zorg is hetzelfde: onmogelijk om de aangebrachte wijzigingen (toevoegen/verwijderen) op de lijst met zoekpaden te behouden.

Dank u voor uw hulp.

Hallo

Vandaar de interesse in het valideren van de antwoorden die echt een oplossing hebben geboden voor het gestelde probleem!!

+1 voor Pascal die er al op had gewezen dat het ingewikkeld zou zijn voor mensen met hetzelfde probleem.

CarseB, open in plaats daarvan een nieuwe discussie, je hebt een grotere kans om antwoorden op je vraag te krijgen.

Vriendelijke groeten

Volgens de hotline die ik had voor een ander probleem, is het eerste wat je moet doen werken met een beheerdersaccount (ja, het is absurd en in strijd met alle gebruikelijke computerbeveiligingsaanbevelingen) en het verlagen (als we toch bezig zijn, kunnen we net zo goed de deur een beetje meer openen) het niveau van gebruikersaccountbeheer (zie PJ).

compte_utilisateur.jpg
1 like

Ik meldde de "beste" reactie op moderatie met het volgende bericht:
"We kunnen dit bericht niet beschouwen als een reactie, maar eerder als de "beste" reactie.
Bericht om de vraag te verwijderen en terug te zetten naar de open status."

Wordt vervolgd...

1 like