Kan een 3D die is gebruikt met Photoview niet opnieuw openen

Hallo allemaal

Ik kom een klein probleempje tegen dat behoorlijk vervelend begint te worden,

Zoals in de titel staat na het werken aan een stuk en/of montage met photoview dat ik het opsla en sluit, is het voor mij onmogelijk om het opnieuw te openen,

Ik heb de eenvoudigste oplossingen geprobeerd: start Solidworks opnieuw op en zet de pc uit, er verandert niets,

Aan de andere kant, als ik een kopie van het bestand maak, het op het netwerk van mijn bedrijf zet en het vanaf een andere pc open, werkt het, maar als ik het sluit, gebeurt hetzelfde als in het begin,

Dus ik wilde het probleem identificeren door stap voor stap de realisatie van een teststuk op photoview te doen (toepassing van schijn lichten etc...), zodat ik kon vaststellen dat het probleem zou komen van de camera's, zonder deze (en) de 3D werkt correct,

Dus mijn vraag is, is iemand ooit dit probleem of een soortgelijk probleem tegengekomen? En zo ja, heeft hij daar een oplossing voor gevonden?

Bedankt en een fijne dag allemaal,

PS: Bijgevoegd vindt u het testbestand

test.sldprt

Salit, is het echt de laatste SP die beschikbaar is? Sp3 voor de 2016 versie en SP5 voor de vorige versies.

1 like

Hallo

Ik heb het net geopend en had geen problemen.... Ik geef je het bestand dat ik heb geopend en opnieuw heb opgeslagen omdat ik zag dat je ook onder 2016 bent ... En zoals pl al zei, controleer of je in SP3 bent

ac_crobra.sldprt
1 like

Hallo

Ik ben niet in 2016 SP3, maar ik zal het vandaag updaten,

Ter informatie: ac cobra 427, het bestand dat u opnieuw hebt opgeslagen, kan ik nog steeds niet openen,

Aan de andere kant, als er andere oplossingen zijn, aarzel dan niet,

Dank u voor uw antwoorden,

Het is bijna zeker dat het met de SP3 goed zal zijn:)

1 like

Heb je geüpdatet en is er iets veranderd???

Hallo

sorry voor het wachten, ik kon de update niet eerder doen (noodgevallen die behandeld moeten worden),

Ik heb vanmorgen net geüpdatet naar SP4.0 (sw2016), maar het loste mijn probleem niet op,

dus ik zie niet wat ik moet doen

Hallo

Probeer de instellingen terug te zetten naar 0 met mijn tutorial:

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/reinitialiser-les-parametres-solidworks

We kunnen achteraf nog even terug als dat nodig is, maar zo weet je zeker dat het niet uit de configuratie van je werkplek komt.

Ik heb de instellingen weer op 0 gezet en ik heb nog steeds hetzelfde probleem, dus het komt niet van mijn persoonlijke instellingen,

door de manier waarop je tutorial .PL,

1 like

Controleer of uw videokaart up-to-date is met de SolidWorks-aanbevelingen:

http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html

Aan de andere kant, heb je na het resetten van de instellingen gewoon geprobeerd een beschadigd bestand te openen, of heb je een bestand opgeslagen dat ook geen probleem had?

ja mijn grafische kaart is up-to-date en ja ik heb ook een nieuw onderdeel geprobeerd,

aan de andere kant zijn het niet per se alleen de camera's die ervoor zorgen dat het crasht , omdat ik net een montage opnieuw heb gedaan zonder hen en nu onmogelijk om het te openen,

En op andere werkstations werkt het correct?

Hebben ze dezelfde configuratie?

Kun je proberen de instellingen van een van deze werkstations te kopiëren om ze op je werkstation te testen? (Vergeet niet om eerst de jouwe op te slaan).

Op andere werkstations werkt het in eerste instantie, maar zodra het de 3D opnieuw registreert, kan het niet worden geopend,

ze hebben dezelfde configuraties,

Ik heb de instellingen van een collega op mijn werkplek geprobeerd, het werkt, ik begrijp het niet meer als ik de instellingen weer op 0 zet, het werkt niet en met andere instellingen werkt het, ik heb het zelfs geprobeerd met een back-up van mij van een jaar geleden,

dus om af te sluiten ga ik de instellingen van mijn collega op mijn werkstation zetten en ik zal achteraf zien of het blijft werken,

Bedankt voor je help.PL

Fijne dag

1 like