Onmogelijk om SW opnieuw te passeren in het Frans

Hallo

Ik heb een paar programma's opgeruimd die ik niet meer gebruikte, in dit geval SolidWorks CAM2017.
Ik gebruik SW2018Sp5.

Sindsdien is SW in het Engels, ik zou het kunnen beheren, maar met bestanden heb ik problemen met de naam van het onroerend goed...

In Extra>optie is de optie "Gebruik Engels ... " worden losgelaten. (Ik heb geprobeerd opnieuw te controleren, vervolgens uit te vinken, maar niets)

Ik heb een 2018 SW2018Sp5 reparatie gedaan, maar nog steeds niets!

Onmogelijk om een systeemherstel uit te voeren.

Om het even welke ideeën?

Heb je geprobeerd solidworks opnieuw te installeren in plaats van te repareren?

nee, ik wil er geen 3 uur aan besteden...

Ik wacht op andere ideeën, bedankt

Hallo

Ik heb net gesimuleerd op mijn pc en ik zou zeggen dat er 2 mogelijke opties zijn voor uw probleem.

1- Het is mogelijk dat uw vensters om x reden de standaardtaal hebben gewijzigd. Onder Win10 heb ik Italiaans toegevoegd en het in de standaardtaal gezet, dus alles start en start in het Italiaans na het opnieuw opstarten, voor de SW-kant kun je controleren of controleren of Engels gebruiken, het zal niet nuttig zijn omdat ik SW niet heb verteld om het Italiaanse pakket te installeren, Kortom, als hij geen andere taal dan Engels kan vinden, blijft hij in het Engels. als ik het Italiaanse pakket had geïnstalleerd, zou mijn SW in het Italiaans zijn. Dat brengt ons bij het 2e punt dat we meteen moeten beheersen.

2- In plaats van een reparatie uit te voeren (die alleen wordt gebruikt als SW niet of niet goed start), moet u een modifier uitvoeren en in de SW-opties controleren of het Frans is aangevinkt. (zie foto)

Ik hoop je geholpen te hebben met het oplossen of elimineren van een hypothese.

Vriendelijke groeten

3 likes

Hé, jongens

Goed gezien Fuz3d, de operatie kostte me 3 minuten.

Bedankt

A+

Ik startte een reparatie en controleerde "Frans"

Geen dank