Hoi allemaal
In mijn assemblage heb ik een chassis dat ik zie, maar ik kan het onmogelijk selecteren om er een beperking op te leggen.
Mijn vergadering is volledig opgelost.
Hoi allemaal
In mijn assemblage heb ik een chassis dat ik zie, maar ik kan het onmogelijk selecteren om er een beperking op te leggen.
Mijn vergadering is volledig opgelost.
Hallo
Is het chassis zichtbaar in het 3D-venster?
Kunnen we een zeefdruk hebben om het beter te begrijpen?
In feite maakt het deel uit van een subassemblage en de EPC-410-02-000 bovenste assemblage is al volledig beperkt.
We kunnen dus met de rechtermuisknop op de EPC-410-02-000 assemblage klikken en "zie beperkingen" kiezen.
Anders moet u deze EPC-410-02-000 assemblage in flexibel zetten (door met de rechtermuisknop op eigenschap te klikken).
Bedankt .PL, het was gewoon een BUG van solidworks sinds ik de software opnieuw heb opgestart en nu kan ik het selecteren. Excuses voor het ongemak.
Succes
En als je deze subassemblage probeert te beperken via zijn eigen oorsprong in assemblage gen
dus dwingende oorsprong van uw subassemblage
Om dit te doen, toont u de beschaamde en specifieke oorsprong van uw subassemblage aan
en maak afstandsbeperkingen
Of maak plannen van de contactvlakken van uw subassemblage en hetzelfde voor de ontvanger van de subassemblage
en maak uw coïcientiebeperkingen
@+