Het is onmogelijk om een schetsentiteit te selecteren, het selecteert systematisch de dimensie ervan

Hallo

Het is onmogelijk om een schetsentiteit te selecteren, het selecteert systematisch de dimensie ervan.

Zelfs als ik de selectieknop in de filterbalk selecteer, kom ik altijd terug bij de beoordeling

Heeft het een sneltoets om het selectiefilter op te leggen???

Is het ook mogelijk om de afmetingen en hun pijlen te verkleinen???

Bij voorbaat dank voor uw hulp

Hallo

Ik zou hebben gezegd dat er een filterprobleem is, maar je hebt natuurlijk al getest.

Wat betreft de grootte van de pijlen, ga gewoon naar opties / documenteigenschappen / afmetingen, daar kunt u de tekstgroottes en pijlen wijzigen.

1 like

Door met de rechtermuisknop te klikken/"anderen selecteren"?

1 like

Het is misschien niet onmogelijk dat uw maatlijn de schetslijn overlapt, verplaats in dit geval ook de afmeting  of de bevestigingspunten.... om gezien te worden.

Hallo

Let op dat er maar één asset filter is.

Om de filterbalk weer te geven en te verbergen, is de standaardsnelkoppeling F5

F6 om de selectie van de huidige filters uit te schakelen

In SW2017 kunt u een configureerbare snelkoppeling toevoegen voor versie-, vlak- en randfilters 

filtre_solidworks.png

Zoals FUZ3D zegt , wordt de pijlgrootte ingesteld in opties / documenteigenschappen / afmetingen 

Om mijn wijzigingen op te slaan, maak ik een dressingstandaard.

norme_habillage.png

Om Stefbeno heb ik niet andere geselecteerd in de rechtermuisklik.

Een fuz3D ok het is goed

Aan de andere kant, als ik mijn schetsscherm afdruk, heb ik niet de afmetingen van de afmetingen die pittig zijn, alleen de pijlen die de afmetingen afbakenen