Als het systematisch is, moet het binnen de algemene parameters vallen, het soort dingen dat ons leven gemakkelijker zou moeten maken. OF iets dat er discreet af is gevallen tijdens de installatie.
Kijk in "systeeminstelling" voor wat er met schetsen te maken heeft. (kijk bij elke kans naar "Edit Odds While Dragging and Dropping")
Als dit niet het geval is, ga dan terug naar de standaardinstellingen, maar zorg ervoor dat u uw xxxx-bestand opslaat. SLDREG zodat u niet al uw aanpassingen kwijtraakt.
Het is normaal ;-) Pardon, ik was niet erg verklarend ;-)
Je moet naar ==> Extra ==> Instellingen opslaan/herstellen (selecteer vooral opslaan, het is de eerste keuze bovenaan) ==> Je kiest de naam van je bestand en zet het op het bureaublad.
Normaal gesproken wordt dit bestand sinds de 2019-versie opgeslagen voor de vorige versie. Met andere woorden, in uw 2020-versie moet u automatisch de . SLDREG 2019. U kunt ook controleren waar het bestand zich bevindt door te zoeken met de Windows-bestandsbeheerder.
Ik heb alles teruggezet naar de standaardinstellingen maar het probleem blijft onopgelost, zodra ik een dimensie heb, kan ik geen schetsentiteit of rand meer selecteren, mijn cursor verandert in een dimensie. het is zo vervelend mogelijk!!
Als ik de oplossing voor deze vraag geloof, ben je een probleem tegengekomen met je plandocument sjabloon, zou dit dan niet ook het geval zijn met je onderdeel sjabloon?
Probeer een nieuw onderdeel te maken met het standaard Solidworks-onderdeelmodel en controleer of het probleem zich blijft voordoen.
Om te controleren of dit ook gebeurt op de assemblages?