Hallo
Na een herinstallatie van SW elektrisch, kan ik mijn licentie niet activeren... Hoe doe ik dit?
Dank u voor uw hulp.
Hallo
Na een herinstallatie van SW elektrisch, kan ik mijn licentie niet activeren... Hoe doe ik dit?
Dank u voor uw hulp.
Ik denk dat elektrische werken zoals Solidworks. Heb je hem bevrijd van het vorige werkstation voordat je Electrical verwijderde?
Is dit niet het geval, dan dient u contact op te nemen met uw dealer zodat hij het in mano vanuit huis kan doen
Hallo
Is het een herinstallatie van dezelfde versie van SW of niet?
Anders is hier een document over SW elektrisch en de installatie ervan, als het ooit uw probleem oplost.
Bel als laatste redmiddel de hotline die het nodige zal doen, zoals coincoin zegt.
Ja, het is dezelfde versie.
We hebben 2 posities op dezelfde licentie.
De tweede post is ook in fout (gedrukt scherm bijgevoegd)...
Dit is meestal de fout die te wijten is aan het feit dat licenties niet zijn verwijderd op eerdere werkstations.
Zoals ik al eerder zei, moeten we de licentie op de oude sets vrijgeven. Als solidworks hiervan al is verwijderd, moet u via uw wederverkoper gaan en het probleem uitleggen.
Ook om te weten dat als het geen zwevende licentie is, je er maar één per werkstation kunt hebben
U moet dus contact opnemen met de hotline om de licentie te krijgen.
Is het ook een volledige herinstallatie van het DAO-station met besturingssysteem?
De PC-ID moet in dit geval zijn gewijzigd,
en de heractivering moet plaatsvinden via een licentieoverdracht door de klantenservice van de wederverkoper.
Oké oké... nou ik heb contact opgenomen met mijn wederverkoper... Omdat ik geen onderhoudscontract meer heb, kon ik niet worden geholpen!
Oké oké... nou ik heb contact opgenomen met mijn wederverkoper... Omdat ik geen onderhoudscontract meer heb, kon ik niet worden geholpen!
Dat is geweldig, bravo voor uw wederverkoper.
indien van toepassing op de volgende logopdracht
U kunt een andere leverancier kiezen
Google is je vriend, vergeet niet ;-)
Het is vooral heel verrassend. Ik had het probleem enige tijd geleden, ik sta sinds 2011 niet meer onder contract ... En mijn dealer hielp me door de tokens vrij te geven die onnodig op oude machines stonden
Het is duidelijk dat niet iedereen gelijk is... Maar het lijkt me heel, heel borderline als een praktijk van zijn kant. Wie is het als wederverkoper zonder indiscreet te zijn?
Deze licentie hebben we gekocht van Axemble, die blijkbaar inmiddels is gekocht.
Ter informatie, we hebben ook 4 SW mecha 3D-licenties gekocht...
We kochten (erg duur) de verschillende contracten tot 2014 voor niet veel anders, en nu heb ik bij het minste pb het recht om toegang te krijgen tot codes tot dit forum. Ik kreeg zelfs het aanbod om de verkoopafdeling door te geven!!
Dank u allen voor uw snelle antwoorden.
Het is echt heel vreemd... we waren ook bij Axemble's. En maak je geen zorgen! Je moet geen goede gesprekspartner hebben gehad.
Ik stuur je een pm met mijn gesprekspartner, het zal daarna zeker gemakkelijker voor je zijn;)