Hallo, ik gebruik Windows 7, ik heb Draftsight enkele maanden geleden geïnstalleerd (het werkte prima), maar de laatste tijd werkte het niet meer, ik heb het verwijderd en geprobeerd het opnieuw te installeren, zie in de bijlage het bericht dat verschijnt tijdens de installatie, Google-vertaling: er is een probleem met dit Windows-installatiepakket. Een programma dat nodig is om deze installatie te voltooien, kan niet worden uitgevoerd. Neem contact op met uw ondersteunings- of pakketprovider. Verwijderen -swinstactsvc.exe actie, locatie: commando C:\.....\swinstactsvc.exe:-swup DSP/Ik heb naar dit bestand gezocht swinstactsvc.exe Ik kon het niet vinden, de installatie werd onderbroken.

Dank u voor uw hulp.
Hallo
Heb je geprobeerd je antivirusprogramma uit te schakelen voordat je het installeert?
2 likes
Hallo PhilippeB
Bedankt voor je interesse, geen effect, ik heb de antivirus niet uitgeschakeld, ik doe de test en houd je op de hoogte.
Hallo
Ik heb de installatie opnieuw opgestart nadat ik de antivirus heb uitgeschakeld : altijd hetzelfde bericht:
Er is een probleem met dit Windows Installer-pakket. Een programma dat nodig is om deze installatie te voltooien, kan niet worden uitgevoerd. Neem contact op met uw ondersteuningspersoneel of pakketverkoper. Actie: Verwijder _swinstactsvc.exe, locatie: C:\ .....\ swinstactsvc.exe, opdracht: -swup DSP .
Bovendien, als ik zoek naar de beroemde C:\ .....\ swinstactsvc.exe, vind ik niets onder de C.
Dank u voor uw hulp.
drafsight_message_instal.png
Hallo
Ik had hetzelfde probleem als jij en de volgende link stuurde me naar een door Windows beheerde installatie / verwijderingsresolutie die het probleem automatisch oploste.
Ik heb draftsight op de juiste manier verwijderd en kon het erachter opnieuw installeren.
Hier is de link:
https://support.microsoft.com/en-us/help/17588/fix-problems-that-block-programs-from-being-installed-or-removed