Indruk van transparantie

Nogmaals, ik ontdek de transparantie van het uitkomen, het is echt cool voor een tuinplan. Ik was nog steeds op autocad 2008, dus ik weet het niet.

Aan de andere kant, wanneer ik mijn plan afdruk, is transparantie niet effectief. Ik heb een beetje gekeken maar geen oplossing gevonden, ik vraag me af of het geen printeraanpassing is die gedaan moet worden. Als er een manipulatie moet worden gedaan in draftsight, luister ik opnieuw naar uw ideeën.

Bij voorbaat dank

een transparantie is niet zichtbaar sinds trasparent NEE?

In een mum van tijd, neem lagen, maak blokken

Zie in de tutorials

http://www.lynkoa.com/tutos-cao?products[0]=Ontwerp

@+ ;-)

1 like

In feite ben ik op zoek naar een plan af te drukken waarbij sommige planten (blokken) 50% transparant zijn, ik had me dom voorgesteld dat dit normaal zou worden getranscribeerd wanneer het wordt afgedrukt.

Ik voeg een weergave toe van wat ik op het scherm heb en ik had graag dezelfde weergave op het blad gehad, is dat mogelijk?

sans_titre.jpg
1 like

Hallo

A priori bestaat de functie voor printtransparantie in AutoCAD, maar niet in DraftSight!

Anders, kijk voor de soorten export als sommige beheren transparantie, maar ik weet het niet zeker!

Zie "Opslaan als", "Exporteren" of misschien zelfs "Publiceren naar Edrawings".

Of gebruik software van derden die dit afhandelt, misschien DWG TrueView, de gratis viewer die wordt aangeboden door AutoCAD.

1 like

Ik bevestig dat DWG TrueView transparant weet te traceren .

In feite is het hetzelfde plotdialoogvenster als AutoCAD.

Misschien is dat de oplossing voor jouw probleem.

A+