Op Solidworks, wanneer ik een gewone arceringsmodus selecteer, is het gebied van het betreffende onderdeel in sectie volledig zwart (O-ring).
Ik zou graag willen dat het op dezelfde manier wordt afgedrukt. Probleem, of het nu in pdf of direct afdrukken is, de binnenkant van mijn ellips is wit.
Ik heb geen instellingen gevonden in solidworks, als iemand het antwoord heeft.... Bij voorbaat dank
Heb je toevallig geprobeerd de laag te veranderen die bij het uitkomen hoort? In de afbeelding die je hebt verzonden, staat dat de arcering zich in de laag "-Geen-" bevindt.
SW 2018... of ik nu rechtstreeks vanuit SW afdruk, of dat ik een PDF-creatie doorloop, het resultaat is hetzelfde, de verkregen PDF bevat ook een "lege" arcering als ik om gewoon onder SW vraag .
Ik heb het net geprobeerd, ik werd gewijzigd om de materiaaleigenschap van de betrokken componenten te "uni". Ik ging toen naar de montage, ik plaatste arcering van het materiaal, zodat het gewoon bleef, en ik printte en maakte de pdf, hetzelfde, het komt er helemaal wit uit
Ik denk dat hij het goed begreep, mijn gewrichten zelf waren in klassieke "arcering van het materiaal" op 45 graden. Ik dwong ze in de vergadering door "gewoon" te zetten.
Dus ik probeerde de arcering van het materiaal in het onderdeel zelf te wijzigen, en terug te komen op de assemblage en deze keer te zeggen dat het "arcering van het materiaal" was, maar hetzelfde: ok op SW maar wit wanneer het direct wordt afgedrukt / pdf.
Het maakt niet uit hoeveel ik kijk in de instellingen, of het nu op de sldreg of de drwdot is, niets lijkt me slecht
In het slechtste geval heb ik de mogelijkheid van de arceringsschaal om iets "zwarts" te krijgen wanneer het wordt afgedrukt, maar ik begrijp niet waarom het bij jou werkt en bij mij niet.
Ik heb net de verbinding zelf geopend, een plan gemaakt met een dwarsdoorsnede, de doorsnede lijkt zwart in de arcering van het materiaal (die ik heb geconfigureerd) maar hetzelfde! Alleen al op het stuk in preview en afdrukken komt het wit uit