MEP-bedrukking van effen arceringen in wit in plaats van zwart

Hallo.

Op Solidworks, wanneer ik een gewone arceringsmodus selecteer, is het gebied van het betreffende onderdeel in sectie volledig zwart (O-ring).

Ik zou graag willen dat het op dezelfde manier wordt afgedrukt. Probleem, of het nu in pdf of direct afdrukken is, de binnenkant van mijn ellips is wit.

Ik heb geen instellingen gevonden in solidworks, als iemand het antwoord heeft.... Bij voorbaat dank

sans_titre.png

Hallo

Heb je toevallig geprobeerd de laag te veranderen die bij het uitkomen hoort? In de afbeelding die je hebt verzonden, staat dat de arcering zich in de laag "-Geen-" bevindt.

Hallo

Ik heb net een test gedaan en het werkt perfect, het feit dat het op een "geen" laag staat, verandert niets.

Ik dacht dat er een instelling was om te controleren op het afdrukvenster, maar in feite gaat het om verouderde weergaven.

In welke versie zit je?

Ik blijf op eigen houtje zoeken.

SW 2018... of ik nu rechtstreeks vanuit SW afdruk, of dat ik een PDF-creatie doorloop, het resultaat is hetzelfde, de verkregen PDF bevat ook een "lege" arcering als ik om gewoon onder SW vraag . 

De andere broedsels werken normaal

Wat als je het materiaal laat uitkomen?

de op uw afbeelding is het gespecificeerd gewoon

Ik zit ook in SW2018 SP2 en het werkt perfect, zowel in PDF als in het afdrukken van vellen.

Ik ben in een "-Geen-" modus (geen optie om deze laag niet te printen, dus normaal gesproken wordt alles erin geprint)

Ik heb de test gedaan op een bestaand luik

Ik deed de test op een niet-uitgekomen gebied dat ik heb ingevuld (ander en korter menu)

Het valt nog te bezien in welke SP 2018 je zit. SP0, SP1 en SP2

Ik heb het net geprobeerd, ik werd gewijzigd om de materiaaleigenschap van de betrokken componenten te "uni". Ik ging toen naar de montage, ik plaatste arcering van het materiaal, zodat het gewoon bleef, en ik printte en maakte de pdf, hetzelfde, het komt er helemaal wit uit

SP2.....

@gt22 is precies wat het wil zijn verenigd en niet klassiek uitbroeden.

Anders moet hij vals spelen door de schaal van het materiaal x8 bijvoorbeeld of meer te veranderen

hachures.png

Ik denk dat hij het goed begreep, mijn gewrichten zelf waren in klassieke "arcering van het materiaal" op 45 graden. Ik dwong ze in de vergadering door "gewoon" te zetten.

Dus ik probeerde de arcering van het materiaal in het onderdeel zelf te wijzigen, en terug te komen op de assemblage en deze keer te zeggen dat het "arcering van het materiaal" was, maar hetzelfde: ok op SW maar wit wanneer het direct wordt afgedrukt / pdf. 

Het maakt niet uit hoeveel ik kijk in de instellingen, of het nu op de sldreg of de drwdot is, niets lijkt me slecht

In het slechtste geval heb ik de mogelijkheid van de arceringsschaal om iets "zwarts" te krijgen wanneer het wordt afgedrukt, maar ik begrijp niet waarom het bij jou werkt en bij mij niet.

1 like

Voor meer informatie:

Ik heb net de verbinding zelf geopend, een plan gemaakt met een dwarsdoorsnede, de doorsnede lijkt zwart in de arcering van het materiaal (die ik heb geconfigureerd) maar hetzelfde! Alleen al op het stuk in preview en afdrukken komt het wit uit

Vooral omdat je in dit geval niet de enige lijkt te zijn.

Je hebt nog steeds de tijdelijke oplossing door de schaal te veranderen als je er geen verklaring voor kunt vinden.