Indruk

Hallo

om mijn blauwdrukmappen af te drukken, gebruik ik "file printing" in de SW job scheduler. aan de andere kant moet ik twee keer afdrukken en door "staand en liggend" te sorteren omdat ik in mijn bestanden A4, A3, A2 heb. Dus mijn vraag is deze, zou er een manier zijn om in landschap of portret af te drukken zonder te hoeven sorteren?

Dank u voor uw antwoorden.

Vriendelijke groeten.

Fred

Hallo, welke versie van sw ben jij?

Hallo

Ik geloof dat er helaas geen oplossing is.

We hebben onszelf enige tijd geleden dezelfde vraag gesteld, en we hebben niets gevonden.

1 like

Voor SW vóór 2013 of 2014 is er "CSW", een CADWAR-tool

Zie: http://www.cadware-utilities.fr/index.php/interface

anders denk ik dat aangepaste tool  eerlijk is

http://www.cadware.fr/solutions-cao-pdm-metiers/solutions-partenaires/customtools/

Moge de kracht met je zijn

Hallo

Kijk naar de balk bovenaan waar je het printerpictogram hebt. Je breidt uit door op de pijl te klikken en je gaat naar lay-out en daar vink je Gebruik de instellingen van dit document aan en schaalt 100%. Het zal het afdrukken volgens de instellingen van het vel, het is niet nodig om het formaat te kiezen. (9:17 uur pauze)

Bedankt

@ ac.cobra 427, ik heb het geprobeerd, maar het werkt niet voor mij, omdat ik een landschapsplan op een protrait!

Hallo, voordat ik dit deed, gebruikte ik Powerprint die in de mycadtools zat. Maar het is lang geleden dat ik het heb gebruikt.

In feite hebt u de afdrukken vooraf gedefinieerd in relatie tot de lay-out in de documenten, en vervolgens zorgde de software voor alles op het moment van afdrukken.

Soms was het heel praktisch.

Vriendelijke groeten

G.

3 likes

Als je MyCad volgt dan gaat het via Power Print. Het beheert het formaat, de oriëntaties, de printers en alles.

3 likes

Powerprint doet dit inderdaad heel goed, het scheidt de plannen volgens het formaat op de juiste printer (of plotter) en detecteert het formaat automatisch.

Aan de andere kant is het niet mogelijk om een tijd in te plannen voor de start.

We lanceren het tijdens de lunch of 's avonds als we vertrekken.

2 likes