Mijn antwoord lijkt misschien gek, maar heeft de printerfabrikant niet gewoon een stuurprogramma dat compatibel is met Windows OS?
Zoals elk apparaat moet een stuurprogramma worden gebruikt (nou ja, we vergeten het vaak met plug and play), dus a priori denk ik dat je op de website van de printerfabrikant moet kijken of ze stuurprogramma's hebben om te downloaden
Voor de afbeeldingen zal ik een pdf-bestand maken en ik voeg het toe aan mijn volgende antwoord:) net als de zijne heb je wat informatie over it@Tomalam en @Yves Boutherand
en ik zal het antwoord valideren, dus ik zal wat info hebben geplaatst, ik moet nog 2 vijlen lassen die tijdens de reis zijn losgekomen maar ik zal je trouwens het resultaat laten zien;)
Ja, deze resoluties Ik ben net bezig met het voorbereiden van een kleine pdf die ik zal bijvoegen bij de vraag ;)
Nou ja, op het eerste gezicht kun je erom lachen, maar het lijkt erop dat er alleen een stuurprogramma voor Windows nodig is. En dus is er voor MAc en Linux geen noodzaak. Dus ik denk net als bij de verkoper, dus degene die het in elkaar zet, was op MAC en werkt alleen op MAC, er is geen denk ;)
Aan de andere kant, als ik nu opgelost zet, zal ik niet zijn of meter van de pdf xD, dus ik denk dat de meter in antwoord op de bijgevoegde vraag;) Wat denk je?
Ter informatie: het is niet zo dat er geen stuurprogramma nodig is voor de MAC's, het is dat ze native zijn. En voor het geval het niet kan tippen aan een bekend merk: de printer, plotter of een ander printsysteem, ze hebben een generieke basis waarmee u met elk model printer kunt werken.
En ja, daarom gebruik ik alleen mijn mac pro die overal zonder problemen verbinding maakt (wifi, ethernet, printer, enz...).
Van mijn kant kocht ik het van een particulier die het aan mij verkocht voor 550Chf ;)
De kits worden dus normaal gesproken niet in elkaar gezet, maar u kunt de onderdelen met de printer maken zodra ze zijn gemonteerd :), zodat u de aanschafkosten bespaart aangezien het materiaal ongeveer kost
1Kg PLA ø3mm = 19,90 Euro en 24 Euro
1Kg ABS ø3mm = zelfde als hierboven
Er zijn 2 soorten filament 3 mm en 1,75 mm, afhankelijk van het individu heeft het verschil in de ø van het filament alleen betrekking op de materiaalstroom en niet op de wand... Dus je adviseert deze zal ik zeggen dat we moeten meer winstgevend zijn door het kopen van 3mm = zuiniger denk ik:) goed om te bevestigen, ik ben de pdf aan het voorbereiden, ik ga hem aan het einde van de dag of morgen posten met de nuttige informatie :).... Kijk op de site met rubrieksadvertenties, daar heb ik deze ;D printer kunnen krijgen.
Je weet maar nooit dat je op een goede kans stuit zoals voor mij:)
Op de officiële website staat een link naar de stuurprogramma's: https://docs.google.com/open?id=0B80A_w ... TZHbWpmZFE en in het archief is er een documentatie die wel over Windows 7 spreekt (zie voor de 64-bits versie aan de andere kant, want die is niet gespecificeerd).