Wydrukować rysunek w skali?

Cze wszystkim

Jestem nowicjuszem z oprogramowaniem solidworks, zaprojektowałem rysunek i aby móc go wydrukować muszę zmniejszyć skalę do 1:400 tak aby zmieścił się na stronie df'print,  mam kilka problemów

Po pierwsze, w tym trybie drukuje rysunek, który nie jestem pewien, czy jest w skali, i nie drukuje planu tła

Użyłem w trybie układu Skala, w najlepszym razie w tym trybie źle drukuje mapę bazową i jestem pewien, że mój rysunek nie jest w skali.

Czy ktoś może mi pomóc.

Dziękuję za odpowiedź.

André André powiedział:

Cześć, jeśli chcesz sprawdzić, czy jest w skali, możesz zrobić linię o danej długości z wymiarem a następnie możesz ją zmierzyć na wydrukowanym arkuszu.

2 polubienia

Witam

Aby zachować odpowiednie proporcje, zazwyczaj trzeba przeskalować opcje druku w 100% (nawet jeśli oznacza to utratę części planu tła).

2 polubienia

Dziękuję za odpowiedź,

Ale zrozumiałem, że trzeba ustawić proporcje na 100% ale w tym przypadku gubię mapę bazową, musi być jakiś sposób na wydrukowanie rysunku do skali przy zachowaniu kartridża (Mapa bazowa).

Jeszcze raz dziękuję za odpowiedź.

Znika całe tło, czy tylko ramka wokół arkusza?

Może zacznij od sprawdzenia (poprzez kliknięcie prawym przyciskiem myszy na tło, właściwość), czy format to A4 lub A3.

3 polubienia

Witam

Bardzo głupie i podstawowe pytanie... ale mapa tła jest w formacie A4 lub innym? A w jakim formacie chcesz drukować?

Jeśli na przykład drukujesz A3 na A4, Twoja waga nie będzie dobra

Aby dowiedzieć się, jak wygląda Twoja mapa bazowa, musisz kliknąć prawym przyciskiem myszy na zakładkę na samym dole (arkusz1 itd.) => właściwość => i zobaczyć, co Ci daje. Możesz także zmienić mapę tła, jeśli Ci się nie podoba

Edit: no cóż, nasze drogi skrzyżowały się w idea@Stefbeno

3 polubienia

Dziękuję Wam wszystkim,