Poprawa wydajności pracy dzięki narzędziom myCADtools – czego używasz?

Witam wszystkich,

Jestem dość nowy w społeczności myCAD, ale już od jakiegoś czasu profesjonalnie używam SOLIDWORKS. Ostatnio zacząłem eksplorować niektóre dodatki myCADtools i jestem pod wrażeniem tego, jak bardzo mogą one usprawnić powtarzalne zadania.

Do tej pory eksperymentowałem z narzędziami takimi jak BatchProperties i SmartProperties do zarządzania metadanymi części w dużych złożeniach. Oszczędza mi to dużo czasu, ale wiem, że te narzędzia mogą zrobić o wiele więcej.

Chciałbym usłyszeć od innych tutaj:

• Z których funkcji myCADtools korzystasz najczęściej?
  • Czy dostosowałeś jakieś narzędzia do swoich przepływów pracy?
  • Jakieś ukryte skarby lub wskazówki, które poleciłbyś komuś, kto nurkuje głębiej?

Nie możemy się doczekać, aby uczyć się od społeczności i dzielić się doświadczeniami!

Pozdrawiam

Dla naszej BE:
Właściwości inteligentne dla właściwości części lub zespołów
Smartbom do eksportowania zestawienia materiałów w pliku Excel dla naszych uruchomień.
Integracja do eksportu dxf dla lasera i eksportu do formatu pdf każdego planu poprzez pobieranie ilości z eksportowanego BOM za pomocą smartbom.
Koniec z błędami ilościowymi w naszych wkładach = wzrost wydajności!
Optymalizacja cięcia pod kątem zagnieżdżania rur i wiedz, ile zamówić.
I kilka innych w bardzo prosty sposób (Batchproperties, Batch converter, Project Manager...)

1 polubienie

Witam Abel_nicholas,

Korzystamy z MyCadtools na warunkach wyjaśnionych przez sbadenis.
@+.
AR.

Sbadenis cześć,
Chciałbym wiedzieć, w jaki sposób eksportujesz ilości z " smartbom " w planach.
Dziękuję.
@+.
AR.

Za pomocą makra eksportujemy listę plików MEP do przetworzenia w formacie csv.
Plik ten zostanie zaimportowany do listy Integracja dokumentów do przetworzenia. W warunku integracji z AND " Jeśli dokument jest planem ".