Van daaruit tot het begrijpen dat de fout was dat de functie in 2022 werkt, is er maar één stap
Ik wil VISIATIV bedanken voor het bieden van deze ruimte om stoom af te blazen en vooral aan DS voor het voeden van ons kritisch denken. Helaas biedt het ons ook de mogelijkheid van onomkeerbare kritieke obesitas.
Nadat de sp5 me op de 2020 beter bracht, niet per se stabieler, niet minder, nog niet genoeg achteraf (om in perspectief te plaatsen, de 2020 is al een zeer stabiele versie), en ik zou bugs opnieuw moeten testen om te zien of het ze oploste.
Dit alles om te zeggen dat het voor mijn tekstprobleem misschien gewoon mijn schuld was of de context, of dat de machine al enkele maanden niet opnieuw was opgestart. Ik zal dit nog een keer proberen.
@Cyril_f . Deze opmerking is zeer waar. We zijn pas een paar weken geleden overgestapt naar 2023 sp5 (we hebben een paar jaar geleden in ons ontwerpbureau besloten om altijd " laat " te zijn voor ten minste één versie in de hoop dat deze compleet is) en we zien nog steeds verbeteringen die positief zijn (maar je moet ze nog steeds toevallig tegenkomen) en andere waardoor je tijd verspilt (bijvoorbeeld: Het nieuwe venster en zijn manipulaties voor geometrische toleranties... dat ze zal ... En het contextmenu over tekeningen, dat voor sommige soorten afmetingen verschijnt en voor andere niet...) En het gaat door... Het belangrijkste zijn de dividenden voor beleggers, niet de n+1-versie die perfect operationeel is vanaf sp1, na een ontdekking sp0. We hebben een goede back naar de BEs...
Hallo
Dus daar zal ik niet op wedden. Resellers voor vrij grote BE's hebben altijd geadviseerd om niet te migreren vóór SP3. In feite migreren we SP5 n-1 elk jaar omdat onze installaties verpakt zijn
Ik denk dat je mijn laatste zin verkeerd hebt geïnterpreteerd.
Maar voor de meeste overgangen naar de sp3 mini en n-1 of n-2 versies zijn we het daarmee eens.