Voorkomensindicator om hoeveelheden in een stuklijst te roteren

Hallo
Om dit bericht op te volgen:

Ik herinner me dat ik de gebeurtenisvlag in een set kon forceren (het mag niet in SW ^^'), en niet in de eigenschappen van een onderdeel.
Het voorbeeld van olie is ook goed, net als bij een schroef kun je er 2 of 50 nodig hebben zonder het te herhalen. Een pot lijm, voeg een basisreserveonderdeel toe aan de doos en voeg een basisreserveonderdeel toe aan het lichaam.
Als je de eigenschap van de schroef of de liter olie forceert, werkt het maar één keer voor één geval, maar als je er 60 nodig hebt in een andere set?

Het lijkt me dat het hier was, maar thuis is het grijs

Hallo
De indicator voor het voorkomen komt overeen met de id's die zijn gevonden in de assemblagestructuur (geïdentificeerd naast de modelnaam).
Als u de berekeningsgegevens in de stuklijsten wilt wijzigen, staat deze in de eigenschappen van elk bestand:

2 likes

Jammer voor mij dan. Niets nieuws onder de zon sinds 2016.
Het is dus gelijk aan het maken van een "zak schroeven van 50" of 60 vijlen, maar niet een schroef waarvan het aantal varieert. Mijn herinneringen moeten uit een andere software komen.
Kunnen we de programmeurs niet vragen om dat toe te voegen? ^^ Zoveel gemakkelijker voor verwijzingen om te beheren.
In ieder geval bedankt voor de feedback.

Hallo
Zou in de tussentijd een "comment"-eigenschap kunnen zijn die als verzamelnaam voor dit soort informatie zou dienen?

Voorbeeld:
Config1 ==> prp@COMMENTAIRE = 100 stuks
Config2 ==> prp@COMMENTAIRE = Aantal 150

Of ga door de BomComponents-software van de MyCad-tools die voor dit doel zijn bedoeld en aangegeven in mijn vorige bericht in het gerelateerde onderwerp.

1 like