Hallo
Na het verwijderen van een stuk denk ik, zijn mijn voorkomensindicatoren veranderd van NB naar 1-2-3-4, ze doen 9-10-11-12
Weet jij hoe je terug kunt keren naar 1?
Hallo
Na het verwijderen van een stuk denk ik, zijn mijn voorkomensindicatoren veranderd van NB naar 1-2-3-4, ze doen 9-10-11-12
Weet jij hoe je terug kunt keren naar 1?
Hallo C2M,
Een beetje meer uitleg zou goed zijn om je vraag beter te begrijpen, hartelijk.
AR.
Hallo @A.R
Als ik het probleem goed begrijp, is het de automatische nummering (het nummer tussen aanhalingstekens "1", "4" achter de naam van het ingevoegde bestand) wanneer u hetzelfde onderdeel of dezelfde subassemblages meerdere keren invoegt.
Het probleem is blijkbaar dat de automatische nummering gebeurt in de volgorde van creatie en niet in de volgorde (de plaats) die wordt ingenomen in de creatieboom. Dus als u een onderdeel of sub-ASM 7 keer invoegt en de tweede, vierde en zesde invoeging verwijdert, wordt het invoegvolgordenummer van de resterende onderdelen niet gewijzigd.
Aan de andere kant heb ik nooit geprobeerd een update van de invoegstap te veroorzaken en ik weet niet eens of het mogelijk is.
Vriendelijke groeten
Dit is wat Zozo_mp begrepen
Bedankt dat je me probeert te antwoorden ^^
Hallo
De instelling kan niet worden gewijzigd. Dit is de basismanier waarop SW werkt, het hergebruikt nooit iets dat op een bepaald moment is gebruikt (behalve sinds 2016 als mijn geheugen goed is voor referentie-ID's in tekeningen waar het erin slaagt een letter te hergebruiken die is verwijderd volgens de SW-instellingen).
Hallo
Doe-het-zelf-oplossing: verwijder de rommelige gebeurtenissen, sla ze op, open ze opnieuw en plaats ze opnieuw. Maar het dwingt je om de positioneringsbeperkingen opnieuw uit te voeren.
Er is ook een macro-oplossing, maar niet getest --> Macro