Indicatie van onderdeelconfiguratie in stuklijst

Hallo allemaal.

Ik zou graag willen weten of het mogelijk is in een assemblagestuklijst met geconfigureerde onderdelen,

Automatisch aangegeven in de tabel onder welke configuratie het onderdeel zich bevindt.

Omdat het in mijn assemblage voorkomt dat ik meerdere flenzen uit hetzelfde bestand heb, maar in eerbiedige configuraties.

Dus ik zou ze graag apart op mijn plan willen kunnen spotten.

Bij voorbaat dank.

Goed einde van de middag.

Hallo

Het lijkt mij dat het in de hoek staat die in rood is omkaderd (zie bijlagen).

sans_titre.png
3 likes

Ja, voeg gewoon een kolom toe met de aangepaste eigenschap: configuratienaam.

Afbeelding weergeven

config.png
4 likes

Deze doos wordt niet @Fred, maar wordt gebruikt om de onderdelen met dezelfde naam of dezelfde configuratie al dan niet te groeperen.

Als ik het goed begrepen heb, wil het de naam van zijn respectievelijke configuratie per kamer weergeven.

Zoals te zien is op mijn foto;)

1 like

Je moet nog steeds het juiste vakje selecteren, anders is er maar één regel voor een kamer met meerdere configuraties.

Maar het is waar dat mijn antwoord helemaal niet compleet is:(

2 likes

Ik geef toe dat als de vakjes waar @Fred het over hebben verkeerd zijn aangevinkt, het niet zal werken.

we vullen elkaar aan Fred ;) =)

2 likes

Bedankt jongens, het is  nu goed voor mij.

Hallo heren,

Om dubbel werk te voorkomen en aangezien mijn vraag erg lijkt op deze, neem ik de vrijheid om dit bericht op te graven:)

Ik heb een hoekijzer met 4 verschillende lengtes:

CL1: 500 mm

CL2: 600 mm

CL3: 700 mm

CL4: 800 mm

Ik zou graag in mijn tekening willen verwijzen naar mijn 4 configuraties en bijvoorbeeld in de kolom ernaast de automatische lengte willen plaatsen.

Dit alles om het risico te vermijden dat de lengtes met de hand in elke doos worden ingevoerd....

Bedankt