Hallo
Wanneer ik mijn onderdeelfamilie maak, voeg ik een afbeelding van de referentieafmetingen toe, maar deze actie verbiedt me om terug te gaan naar het bestand (bewerk de onderdeelfamilie)
Bedankt voor de antwoorden
famille_pieces.pdf
Hallo
Wanneer ik mijn onderdeelfamilie maak, voeg ik een afbeelding van de referentieafmetingen toe, maar deze actie verbiedt me om terug te gaan naar het bestand (bewerk de onderdeelfamilie)
Bedankt voor de antwoorden
Zie deze tutorial
http://www.lynkoa.com/tutos/3d/famille-de-pieces-solidworks
@+
Hallo
Het Excel-blad dat de gegevens uit de artikelfamilie gebruikt, mag alleen waarden bevatten. Vandaar de bug denk ik.
Hallo
In CATIA zet je de afbeelding onder een tweede vel van het bestand
PS: het ding is mogelijk omdat het werkt op een andere pc (Excel 2007 beide)
@ franck.ceroux : dit lijkt de juiste oplossing te zijn.
Het crasht ook als ik mijn afbeelding op hetzelfde vel zet, maar niet op een ander vel.
Goed antwoord!
Hallo
Thuis werkt het. Ik ben onder Sw 2016 en ik heb een copy paste (zeefdruk) proberen te zien...
Bekijk gewoon de post tutorial alles is gezegd ;-)
Dat is een beetje het probleem, het werkt op sommige computers. Ik zou meer van een Excel-configuratie zien.
Op degene waar ik geen probleem heb, heb ik het resultaat van de Atelier Créatif-video (bijlage)
GT22:
Na het bekijken: misschien het formaat van de cel om te wijzigen....
(niet op de rebellencomputer, dat zie ik maandag)
Bedankt!
Het is op 6minuut 54 dat we uitleggen dat je gewoon een eerder gemaakte afbeelding hoeft in te voegen
En je plaatst deze afbeelding waar je maar wilt door hem te slepen en tegelijkertijd op de Alt-toets te drukken
Gewoon luisteren en kijken
Het is super simpel
@+