Aangezien de punten zijn gedaald, zullen we vragen moeten invullen om te proberen het verlies goed te maken!!
We gaan!
Dus ik wil een schroef plaatsen, die in de gereedschapskist zit, in een kamer, tot nu toe geen zorgen, ik kan hem ook gemakkelijk plaatsen, maar het enige probleem is dat het me niet de mogelijkheid geeft om de maat en lengte ervan te kiezen en het toeval wil dat ik nooit de juiste heb die het me geeft!!
@Mathieu Het enige dat overblijft is om de schroef in een bepaald formaat op te slaan zonder enige andere configuratie met een speciale ref om niet te mengen met de bibliotheek en deze in te voegen.
Als er een insect is, neem dan een ander pad, geen armen, geen chocolade.
Het is me anders gelukt, hoe gaat het onderdeel daarna in een montage waarin ik de schroeven weer heb geplaatst, het moet gewoon zo zijn dat ik in mijn tekening van het onderdeel niet vergeet een aantekening te plaatsen dat ik op deze plek een schroef moet lassen.
SEPM. Gerald: SW 2013/14, ik heb je oplossing niet gemaakt omdat ik sets met verschillende schroeven moet maken en ik wil geen zesendertigduizend schroeven hebben als er de gereedschapskist is, maar ik noem je het beste antwoord omdat, zoals ik al zei, de steken zeldzaam zullen zijn en zoals je de minste hebt, Als het van mijn kant kan helpen, zal ik zijn beroemde 18.000 punten voor de 60 flessen niet kunnen krijgen, maar hey, we zullen het in perspectief plaatsen.
Nogmaals bedankt aan iedereen en tot de volgende voor nieuwe avonturen! ;-)