Installatie solidWorks 2013

Hoi allemaal

Ik heb een probleem met de installatie van SolidWorks, ik heb geen toegang tot de "individuele installatie", alleen het administratieve image is mogelijk.

de steun zegt dat SW nog niet geïnstalleerd zou moeten zijn, maar dit is niet het geval.

Als iemand een idee heeft...

Bij voorbaat dank

Ben je een medewerker van Solidworks op een nieuwe functie?

Heeft u het juiste bestand? Naar mijn mening heb je een administratieve afbeelding geüpload?

Waar komt je installatiebestand vandaan?

1 like

Hallo

Het lijkt mij dat de enige keer dat ik met dit probleem werd geconfronteerd, was wanneer de installatie niet compatibel was met de computer, bijvoorbeeld: wanneer de installatie voor een 64-bits systeem is en de computer in kwestie een 32-bits was.

Is het mogelijk om de installatie uit te voeren op een andere computer die niet (32-bit/64-bit) te controleren is?

2 likes

Ter informatie: SolidWorks 2015 bestaat niet in een 32Bits-versie.

Zoals de beruchte .PL, als u een versie 64 installeert vanaf een OS 32 of vice versa, heeft u alleen de optie "Administrative Image"

2 likes

Het is niet de 2015, maar de 2013, dus logisch, geen zorgen.

Je moet op het verkeerde vakje hebben geklikt.

Hou ons op de hoogte! ;)

1 like

Slechte dvd, je moet de andere nemen of de juiste versie 32/64 downloaden die je controleert in het systeempictogram van het bedieningspaneel

1 like

Exact Bart, slechte lezing van mijn kant, ik weet niet waarom ik ergens een 5 heb gezien... Het probleem met de versie van het besturingssysteem blijft echter geldig.

32 Bits bron op 64 Bits OS = > Alleen administratieve installatie, hetzelfde in de andere richting...

Ik moet toegeven dat het installeren van SolidWorks 32 op 64 een beetje absurd is, zelfs als het kan werken, vandaar de blokkade...

Gebeurt het;)

Het lijkt mij echter dat de 2013 versie 32 en 64 gratis kunnen worden gedownload op het Solidworks-portaal.

2 likes

Goedenavond

Bedankt voor je antwoorden, mijn pb staat op versie 32, versie 64 start niet eens, wat logisch is aangezien ik op Windows 7 32 bits gebruik.

Ik heb momenteel SW 2010 die perfect werkt.

Hallo

Is het mogelijk om de installatie op een andere werkplek te testen?

Anders moet u de bestanden opnieuw downloaden van de SolidWorks-website of de installatie vanaf de dvd uitvoeren en vervolgens de updates uitvoeren.