Centor
19 september 2014 om 06:23
1
Hallo
Ik volg sinds gisteravond de 90 minuten om een 15-daagse simulatieversie te gebruiken...
Het probleem dat ik heb is dat ik niet kan vinden hoe ik het moet toevoegen in mijn standaard solidworks om de module te installeren
Zal iemand toevallig de procedure zijn die moet worden gevolgd om het te installeren of dat iemand het heeft gedaan?
Bij voorbaat dank voor uw hulp
Steve S.
bart
19 september 2014 om 06:45
2
Hallo
U moet dus naar uw Windows-configuratiescherm gaan, Solidworks selecteren en op Repareren of Wijzigen klikken.
Laat vervolgens uw installatie aanpassen door op het selectievakje Solidworks Simulation te klikken om deze toe te voegen
bart
19 september 2014 om 06:46
3
Maar ik begreep het niet: ik volgde de 90 minuten?
Dus je hebt een activeringssleutel voor 15 dagen?
Als je het hebt geïnstalleerd, maar het niet ziet in SolidWorks, moet je het volgende doen:
Lancering SolidWorks Hulpmiddelen/add-ons Vink de 2 vakjes (links en rechts) aan die overeenkomen met de regel "SolidWorks Simulation" Klik op OK en het zou goed moeten zijn
4 likes
bart
19 september 2014 om 07:09
5
Ja, bedankt Benoit voor het invullen =)
2 likes
Centor
19 september 2014 om 07:09
6
Ja, ik heb een sleutel ontvangen voor de evaluatie:)
Ik heb de procedure uitgevoerd die je me vertelde, maar ik zal het pas vanmiddag kunnen afronden, ik ben vergeten de DVD SP0 in de drive te plaatsen en ben niet thuis -_-'
Dus ik vertel het je nog een keer als ik problemen heb vanaf 12:30 uur;) of een andere vraag erover:)
1 like
Centor
19 september 2014 om 18:22
7
Heel erg bedankt, het is om :) te werken, ik heb iets ontbreekt op de knoppen, maar deze niet al te bedankt denk ik :)
1 like