SW2014 installatie mislukt... Welke oplossingen?

Hallo

In 2014 hebben we 2 SW pro licenties van jullie gekocht.

Omdat ik net mijn pc heb veranderd, installeer ik momenteel SW2014 SP2.0 erop, en hier zijn mijn problemen

1. Bij het opstarten en na het controleren van de sleutel, vraagt het installatieprogramma me om rechtstreeks naar SW2015 SP4 te gaan om een stabiliteitsbug te corrigeren die ik valideer
  2. Ik geef de licentie server adres aan onze licentie is niet langer geldig, wanneer we in staat moeten zijn om de update uit te voeren. Ter informatie, ik heb een collega met SW 2015 SP2 en die ook niet kan overschakelen naar SP4 terwijl een andere collega de update heeft gedaan voor de vervaldatum van het " t0+1jaar " onderhoud.
  3. Ik annuleer de installatie en ik start het  opnieuw op om - ten minste - in 2014 te blijven op Ik krijg te horen dat SW niet kan worden geïnstalleerd op een Windows Vista, terwijl ik in W7 op een recente machine (minder dan 1 maand)

Het lijkt erop dat, aangezien de updatedatum is verstreken, u deze updates niet meer kunt installeren... ook al is het onderhoud inbegrepen bij de originele software.

Wat zijn de oplossingen

• voor SW om mijn pc te nemen voor wat het is, d.w.z. een pc met win7 ?
  • om SW2015 SP4 te installeren op mijn PC en die van mijn collega's ?

Bedankt

<°)))<<

Hallo

Ik heb het bestand om over te schakelen naar SP5 (sinds SP0, ik denk dat het zal werken) hier:

https://mega.nz/#!A08DkSoD

Bewerken: aanvulling:

Sorry dat ik de link niet had getest, de sleutel is:

!7MNXfU1lbXGlHZ9hyeCHHTMjEljhnpEpG2OAmg-6T8k

Ik heb het rechtstreeks van de SolidWorks-site gedownload, dus geen zorgen, ik zit al 2 jaar op dit forum, het is geen virus ;-)

Maar het kost niets om een virusscan uit te voeren voordat deze wordt uitgevoerd, zoals elke keer dat u iets van internet downloadt! Met een rechtermuisklik duurt het 2 minuten.

1 like

Goedenavond en bedankt PL.

In het geval dat ik de decoderingssleutel heb om het bestand te downloaden ;-), heb ik dan de rechten om deze update te gebruiken?

een+

.<°)))<<

Ik boek vooruitgang bij het debuggen van het probleem!

Ons onderhoud stopte bij de SW2015 SP2.1-versie (+ of - in februari), dus het is logisch dat de 2015 SP4 niet wordt geïnstalleerd, en het is jammer  dat het programma me een SP4 aanbiedt die niet kan worden gelanceerd met onze huidige contracten...

Blijft mijn pb van Vista, terwijl ik onder W7 ... Ik heb contact opgenomen met de technische ondersteuning, ik wacht op het resultaat.

Vriendelijke groeten

<°)))<<

U kunt een update uit onderhoud installeren als u niet hoeft te downloaden, maar er zal een bericht van solidworks zijn dat zegt niet het juiste, maar het niet voorkomt.

Ik heb hetzelfde probleem met mijn SW 2014 SP4, niet met een volledige schijf kan ik niet opnieuw te installeren aan de andere kant mijn dvd SP3 geen problemen

Hallo Gérald,

Inderdaad, ik heb net de info binnen gekregen // via de ondersteuning

We hebben  wel de rechten om de SPxx van de versie van het huidige jaar te installeren, maar aangezien het onderhoudscontract in april is afgelopen, kan ik deze laatste updates niet meer downloaden via de SW-site

Een beetje een schizo-situatie... En het dwingt je om op internet naar versies te zoeken, zonder garantie op authenticiteit.

Voor mijn pb vista had de pc zichzelf in de modus "Vista-compatibiliteit" geplaatst, waarom? Onmogelijk te zeggen!

Kortom, pbs respolus

Dank u voor uw antwoorden

een+

<°)))<<

1 like

Sorry dat ik de link niet had getest, de sleutel is:

!7MNXfU1lbXGlHZ9hyeCHHTMjEljhnpEpG2OAmg-6T8k

Ik heb het rechtstreeks van de SolidWorks-site gedownload, dus geen zorgen, ik zit al 2 jaar op dit forum, het is geen virus ;-)

Maar het kost niets om een virusscan uit te voeren voordat deze wordt uitgevoerd, zoals elke keer dat u iets van internet downloadt! Met een rechtermuisklik duurt het 2 minuten.

@PL, is het een eenvoudige oplossing, waarvoor geen download nodig is?

Want dat is het grote probleem als je meer onderhoud hebt, je kunt niet eens je eigen versie opnieuw installeren als je geen image hebt gemaakt....

@Gerald : hier is de exacte manipulatie die ik deed:

1. 1. Ik ben naar de website van www.solidworks.com gegaan
  2. 2. Ik heb ingelogd
  3. 3. Ik heb gekozen voor de 2014 versie
  4. 4. Ik heb op SolidWorks SP5 geklikt voor Windows 7/8 64-bit
  5. 5. Ik heb het contract geaccepteerd
  6. 6. Ik heb onderaan gekozen: Als het downloaden van de handleiding van Installatiebeheer mislukt, kunt u alle bestanden afzonderlijk downloaden, uitpakken en installeren
  7. 7. Ik zei dat ik begin met SolidWorks SP0
  8. 8. En hier heb ik alleen het eerste bestand van de lijst als bijlage gekozen, dus misschien kan het inderdaad een probleem zijn voor alle geïnstalleerde invoegtoepassingen...

solidworks_download.jpg