Hallo
de installatie van SW via beheerdersimage (ik heb meer dan 5 werkstations te installeren, dus het is de beste optie), het is geen manip die ik vaak doe (een keer per jaar) en ik heb een of 2 geheugenverlies (waarschijnlijk vanwege de leeftijd !!):
- Sw2015 SP5.0 gedownload (met veel moeite !, zie mijn bericht http://www.lynkoa.com/forum/2d/erreur-de-telechargement
- De beheerdersafbeelding is in een map op de server geplaatst
- Ik heb de optie-editor van de admin image manager ingesteld (met volledige verwijdering van SW2014 in eerste instantie en installatie van mycadtools na de installatie van SW2015)
- Voor de installatie op de werkstations van de klant doe ik het niet automatisch, ik ga meestal naar elk werkstation om het startSWinstall.html bestand te starten
wat me verbaast bij het starten van het HTML-bestand, is dat het me 2 mogelijkheden biedt, een installatie en een verwijdering. Uit het geheugen, zoals ik heb ingesteld in de optie-editor van de admin image manager, een de-installatie voordat het me niet zou moeten bieden deïnstallatie.
Na een snelle test op een (test)machine heb ik de indruk dat SW 2014 niet loskoppelt.....
Een ander punt waar ik mijn twijfels over heb en dat ik niet heb gevolgd: