Installeer Autocad Lt 2009 onder Seven?

Hallo

Heeft iemand Autocad LT 2009 onder Seven geïnstalleerd zonder stabiliteitsproblemen.

Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groeten.

1 like

Hallo

Wat zijn de problemen?

Ik had geen problemen met mijn werk, maar ik denk dat het 2010 was en niet 2009.

Ik zou je aanraden om Draftsight te installeren, aangezien veel

van de mensen stapt over op deze software voor 2D.

Nou, dat zeg ik, ik zeg niets.

Zie deze link 

http://www.autodesk.fr/adsk/servlet/ps/dl/item?siteID=458335&id=16896237&linkID=16886429

Is uw AutoCAD 2009 32 of 64 bit?

@+

1 like

Draftsight is zeker niet slecht, maar als je Autocad gewend bent, wordt het er niet beter op.

Veranderen voor persoonlijke beperkingen, waarom niet, veranderen om te doen zoals de anderen...

Om terug te komen op de post, kijk naar je Framework om te zien of het up-to-date is en probeer je technische probleem te beschrijven.

A+

2 likes

Hallo

Het lijkt erop dat het niet erg compatibel is...

Ik citeer: Besturingssysteem : Windows Vista Enterprise, Windows Vista Professional, Windows Vista Ultimate, Windows Vista Home Premium, Windows XP Professional SP2, Windows XP Home SP2

Thomas

1 like

Ik heb Drafsight geïnstalleerd, ook al is het behoorlijk krachtig, het is nog geen Autocad, en de rest van mijn collega's werken onder Autocad, maar niet met Seven-stations.

A priori is het in 32 bits (om te controleren, maar hoe??), dan is het ingewikkeld om mijn probleem te beschrijven, het crasht bij sommige taken zoals het bewerken van notities, maar ik zal proberen er een beetje mee te werken om het je precies te vertellen.

Vriendelijke groeten.

1 like

Een andere link die ik meen te lezen, bevestigt dat een installatie mogelijk is

http://forums.autodesk.com/t5/AutoCAD-Civil-3D-Francais/Autocad-et-windows-7-compatible/td-p/2556811

@+ ;-)

Hallo

Om 32 of 64b te integreren, ga naar Configuratiescherm - Systeem (zie afbeelding)

Vriendelijke groeten

panneau_config.jpg

Volgens mijn metingen over dit onderwerp, is het AutoCAD 2009-logboek in 32- en 64-bits versies

Dus voor zeven installl de 64 bit versie

Lees mijn vorige berichten

@+

Hallo

Als je een 32-bits versie hebt en je wilt/kunt niet overstappen op een 64-bits, dan kan de probleemoplossingsoplossing die ik hieronder voorstel interessant voor je zijn:

In ons bedrijf, toen we overstapten op Seven 64 bits, heb ik een virtuele XP-machine opgezet om AutoCAD 2004 te kunnen blijven gebruiken:

Om interne redenen (veel speciaal ontwikkelde macro's en de overstap naar SolidWorks) hadden we vastgehouden aan deze versie (32 bits natuurlijk).

De virtuele machine is vrij stabiel, het grootste probleem is dat bij het openen van een bestand (dwg, dxf, enz.) in Windows 7, het bestand wordt geopend met de software die in W7 is geïnstalleerd als die er is, of als dat niet lukt, het niet zal openen: het is onmogelijk om een bestand van W7 in AutoCAD in de virtuele machine te openen.

Dus als u bijvoorbeeld een bestand per e-mail heeft ontvangen, moet u het ergens opslaan, vervolgens naar AutoCAD gaan en het openen.

En de implementatie is ook niet zo eenvoudig!

Veel succes, en als u voor deze oplossing kiest, aarzel dan niet om hier de vragen te stellen!

2 likes

Hallo

AutoCAD LT 2009 werkt wonderwel op Windows 7

2 likes

Hallo

Ik heb de mogelijkheid gehad om Autocad LT 2009 meerdere keren op Windows 7 te installeren zonder bijzondere problemen.

Hebt u service pack 2 en vervolgens 3 geïnstalleerd?

A+

Hallo

Ja, ik heb het lang geleden geïnstalleerd, het werkte heel goed nu ik in 2013 ben

Veel succes en goed gebruik

Hallo

Naar aanleiding van al je positieve opmerkingen heb ik opnieuw geprobeerd om Autocad onder de zeven te gebruiken en zoals velen zeggen dat het werkt.

De stabiliteit is er, ik kan je beloven dat dat een paar maanden geleden niet het geval was.

Wat is er gebeurd tussen ?? Het maakt niet uit, het belangrijkste is dat het werkt.

Bedankt.

@+