Installeer SW2016 Interne FOUT: LauchConditions

Goedenavond allemaal,

Ik heb SW 2019 en 2021 op mijn pc geïnstalleerd.

Morgen begin ik met een nieuwe klant die onder SW2016 valt.

Helaas kan ik SW2016 niet installeren, het markeert me interne fout: LauchConditions

Ik respecteerde de Visiatv-procedure voor de installatie.

Moet ik SW2019 en 2021 verwijderen om 2016 te kunnen installeren?

Of heb je een andere reden?

Bedankt voor je feedback, ik zit in de problemen :/

Hallo

U moet dit navragen bij uw verkoper, maar het lijkt mij dat het niet langer mogelijk is om versies lager dan 2017 te downloaden.

Let ook op de compatibiliteit van de Windows-versie met de 2016 (https://files.solidworks.com/Supportfiles/Release_Notes/2016/French/relnotes.htm)

Op uw vraag [Moet ik SW2019 en 2021 verwijderen om 2016 te kunnen installeren?] Het antwoord is nee, verwijder ze niet. Volg aan de andere kant het installatieadvies van onze collega @stefbeno zodat de verschillende versies niet op elkaars tenen trappen.

Vriendelijke groeten

1 like

Dank u voor uw antwoord.

Ik heb de mogelijkheid om de oude versies te downloaden, ik kan teruggaan naar 2011.

Bedankt voor de link, maar ik kan geen enkele reden vinden waarom de installatie niet zou werken!

Ik ga het aan mijn dealer vragen, zelfs als ik niet in onderhoud ben, ben ik bang dat ik geen antwoord krijg...

Er kunnen problemen zijn met de versies van Visual C++ die worden geleverd met SW (vooral de 2021-versie)

1 like

Hallo

Als mijn bericht door iemand anders kan worden gebruikt.

Dan is het niet mogelijk om meer dan 2 versies tegelijk geïnstalleerd te hebben, dit is niet aan te raden.

Bovendien moet u tijdens een oudere installatie alle versies verwijderen om ze opnieuw te installeren, van de oudste naar de meest recente.

Om problemen met Visual C++-stuurprogramma's te voorkomen. Bedankt Stefbeno voor het advies.

Laatste punt, oudere versies hebben moeite om te werken op zeer recente pc's. Ik heb een Lenovo Workstation met een RTX3000 en SW 2016 is duidelijk niet bruikbaar.

Ik laat je afsluiten:)