Ik ben bezig met het maken van een catalogus op de CATALOG EDITOR module van Catia V5 R18.
Ik ben op zoek naar een directory met CATPART/CATPRODUCT in mijn catalogus.
Ik vond een commando in CATALOG EDITOR met de naam "create/modify a catalog" (zie bijlage). Ik selecteer mijn directory enz..., ik begin met het maken, het toont me het bericht dat de catalogus inderdaad is gemaakt, maar ik kan geen gegevens vinden in de open catalogus. Ik weet niet waar hij de gegevens heeft overgebracht.
Hallo: hetzelfde resultaat, maar ik heb alleen MD2, dus ik kan alleen "Standaard" catalogi pictogram 2 blauwe boeken maken. En in het commando "een catalogus maken/wijzigen" wordt gevraagd om een werkplaats te kiezen (buizen; leidingen; enz.). Er is geen "standaard". Ik heb elk bestand altijd handmatig gekoppeld, maar het is zeker dat het erg handig zou zijn om gewoon bij te werken.
Discussie te volgen als iemand het antwoord heeft.
Het probleem is dat ik de macro niet aan het werk kan krijgen (misschien is mijn .csv bestand verkeerd gevuld)
Kan iemand mij vertellen of de aanpak die op pagina 19 wordt beschreven, voldoet aan de behoefte om "een catalogus te maken van een CATPart-directory"?