Mijn naam ingesloten in de Eigenschappeneditor in een tekening

Goedenavond, ik heb een eigendomsbestand in SW-tekeningen. Hij biedt me een drop-down menu aan met de namen van mijn collega's. Ik zou graag hetzelfde type bestand willen hebben met de mogelijkheid om het vak met mijn naam te vullen in plaats van elke keer uit het vervolgkeuzemenu te moeten kiezen. Dit bespaart me tijd en onnodige muisklikken.

Zo ziet het eruit:

<Control Label="Getekend door" PropName="Getekend door" ApplyTo="Config" Type="ComboBox" UserDefineable="True">

<Data Path="" SourceType="Lijst">

<Artikel>Naam1</Artikel>

<Artikel>Naam2</Artikel>

</Gegevens>

</Controle>

Ik heb deze configuratie geprobeerd, maar het werkt niet, de doos blijft leeg.

<Control Label="Getekend door" PropName="Getekend door" ApplyTo="Config" Type="Tekst" DefaultValue="MijnNaam" Mode="Tekst" />

Heb je een idee wat het blokkeert?

Ik wil deze doos ook graag aanpassen om hem geschikt te maken voor een vaste klant:

<Control Label="Client" PropName="CLIENT" ApplyTo="Config" Type="Tekstvak" DefaultValue="RegularClient" Mode="Tekst" />

Ook hier blijft de doos leeg.

Bij voorbaat dank voor uw toekomstige antwoorden

fichier_de_conf.jpg

Gebruikt de "Property Form Editor" die bij solidworks wordt geleverd om het eigenschappenbestand te bewerken

https://blogs.solidworks.com/solidworksfrance/2016/06/comment-utiliser-lediteur-de-formulaire-de-proprietes-dans-solidworks-2016.html

2 likes

Hallo

Waarom maakt u geen aangepast tekensjabloon met uw toon in de aangepaste eigenschappen van het document?

1 like

Vanuit het oogpunt van algemeen beheer is het beter om het formulierbestand enigszins te wijzigen door een standaardwaarde op te geven.

Weet u zeker dat u voor DefaultValue= de waarde expliciet moet geven en niet door zijn positie in de lijst?

1 like

Hallo, bedankt voor je antwoorden!

In de editor voor eigenschapsformulieren kan ik geen standaardwaarde verhogen, ik heb inderdaad verschillende vakjes zoals algemene tolerantie, afstandstolerantie Ik gebruik altijd dezelfde toleranties, behalve in een speciaal geval.

Het kunnen instellen van de waarde zal een kleine tijdsbesparing zijn. Ik heb de tutorial gevolgd, zeer constructief is erg goed gedaan. Dit verduidelijkte een aantal vragen die ik mezelf stelde en het vereenvoudigt de zaken enorm. Daarna, vanwege de gewoonte om in HTML te coderen, maken tags me niet bang, dus het was de kortste weg voor mijn ^^ denken.

De oplossing creëert een gepersonaliseerde en zeer interessante tekening en ik had er absoluut niet over nagedacht, in feite is het deze oplossing die ik zal behouden.

Ik zal graven om hem de locatie in de lijst te vertellen om te zien wat er gebeurt, als het vruchtbaar is, zal ik een bericht opnieuw plaatsen om je op de hoogte te houden

Nogmaals bedankt voor uw antwoorden

Fijne dag allemaal