Ik ben op zoek naar interconnectie Catia en Visual studio, omdat ik vond een programma met de naam grafie dat vector doet op Catia: GitHub - Wertoi/Graphy: Catia 3D schrijver. Alleen hoewel de interface wordt gelanceerd, is de verbinding tussen dit programma en Catia niet gemaakt! Kent u een dll in Catia (dassaultsystem/code/bin...) die deze onderlinge verbinding of op een andere manier kan doen zonder de grafische code te retoucheren indien mogelijk
Anders is hier een opmerking, zelfs als er geen Catia voor mij het probleem kan identiek zijn. Op Solidworks moet u de bijbehorende versie van visual studio voor SW2020 → Visual studio 2015 hebben. En als je een nieuwere versie neemt, werkt het niet. Zie ook dit onderwerp:
De eerste video is niet erg geschikt voor mijn probleem, maar ik neem hem omdat hij COM-referenties toont die moeten worden toegevoegd bij het aansluiten van catia visual studio, maar ik denk niet dat het het verbindingsprobleem oplost. Nadat ik de code zelfs heb omgezet in .exe, maar de verbinding is nog steeds niet tot stand. Het kan zijn dat dit een probleem is met de versie van Catia die niet door deze code wordt herkend, maar de code moet opnieuw worden aangepast en de .... Ik ben droog!! voor nu, maar ik ga alleen verder. CDLT Rémi
Ik had het ook over de versie van visuele studio die absoluut moet overeenkomen met de versie van Catia onder solidworks. Aan de andere kant kon ik de pagina niet vinden die de versie van Visual Studio geeft om te gebruiken met deze of gene versie van Catia.