Hallo
Ik gebruik een virtueel kruispunt in de recall-modus in Solidworks; Mijn abseillijn is echter niet correct gepositioneerd.
Beter dan alle toespraken ter wereld, heb je een screenshot.
Bij voorbaat dank
intersection_absente.jpg
Hallo
Ik gebruik een virtueel kruispunt in de recall-modus in Solidworks; Mijn abseillijn is echter niet correct gepositioneerd.
Beter dan alle toespraken ter wereld, heb je een screenshot.
Bij voorbaat dank
Raar dat, de andere opties werken prima?
Het lijntype is niet veranderd, laat me uitleggen of je het lijntype hebt gewijzigd door een discountinu lijntype met een grote afstand te plaatsen, het kan dat misschien doen of een andere optie is gewijzigd?
Blijkbaar zijn het de afmetingen van mijn 3d die hiervoor verantwoordelijk zijn.
Met een deel van meer dan 100 mmgeen probleem, aan de andere kant minder dan 10 mm probleem
Is er geen optie om de afstand tussen het zicht en de getuigenlijn bij toeval te verkleinen?
Hoi @ rducrue
Ben je op deze manier te werk gegaan, zie deze pagina
http://www.leguide3d.com/profiles/blogs/solidworks-les-intersections-virtuelles
in Systeemopties _ Dimensie Stappen bewerken
dat het uw stappen van lengte zijn _ metrische eenheid
Ik weet dat SW niet erg dol is op microclassificaties via communicatie die ik heb gehad met juweliers
@+ ;-)
Goedenavond
Naar mijn mening lijkt de weergave mij correct omdat de ruimte constant lijkt ten opzichte van het einde van de rand. Afhankelijk van de hoek kan het begin van de abseillijn er anders uitzien, maar de ruimte ziet er goed uit in uw afbeelding.
Vriendelijke groeten
Ik bevestig, ik heb hetzelfde probleem thuis...
Hallo
Er zijn veel SPR's (bug reports) bij SolidWorks op virtuele kruispunten:
Er zijn problemen:
- wanneer een rotatie wordt toegepast op een weergave
- wanneer het zicht wordt onderbroken
- wanneer de afmeting klein is, en het antwoord is:
Dit gebeurt omdat de virtuele scherpslijper zich moet houden aan de documentinstelling voor een opening in de verlenglijn, die standaard is ingesteld op 1 mm. Daarom mag de slijpsteen niet dichter dan 1 mm bij zijn bevestigingspunten zijn, en daarom kan slechts een klein deel ervan worden weergegeven. Dus in zo'n geval geeft het de schijn van de verkeerde richting).
Verklein de instelling voor de afstand tussen de verlenglijnen (Documenteigenschappen > Afmetingen > verlenglijnen, Tussenruimte) tot bijvoorbeeld 0,1 of 0,01 mm om het effect ervan te zien.
en ja @ Lucas
Dit is wat ik heb gezien via coms met juweliers hier of op andere Solidworks FOFO's
Zoals eerder gezegd op de draad
in Systeemopties _ Dimensie Stappen bewerken
dat het uw stappen van lengte zijn _ metrische eenheid
@+ ;-)
Bedankt voor al je antwoorden, helaas blijf ik ondanks een verhoging naar 0,1 mm in hetzelfde probleem.
Dank u in ieder geval voor uw antwoorden.