Hallo
Voor een project onder uitvinder 2011 moet ik een chassis (met frame en skelet) kopiëren omdat mijn 2e chassis bijna identiek is aan het 2e.
Het probleem dat hij weigert om me een save te maken als...
Hoe doe je dat?
Bedankt.
A+
Hallo
Voor een project onder uitvinder 2011 moet ik een chassis (met frame en skelet) kopiëren omdat mijn 2e chassis bijna identiek is aan het 2e.
Het probleem dat hij weigert om me een save te maken als...
Hoe doe je dat?
Bedankt.
A+
Hallo
Werk je met Vault?
Of misschien is het een probleem met je *.ipj-bestand?
Hallo
Ik dank u voor uw aandacht.
Nee, ik gebruik de Vault niet.
Aan de andere kant heb ik intussen een "oplossing" gevonden.
Ik registreer het chassis onder de nieuwe naam. Dan sluit ik het, ik verplaats de map "frame" uit het project en open mijn nieuwe chassis opnieuw en daar vraagt het me om de paden voor het frame en het skelet, en dat is alles.
Waarschijnlijk niet erg schoon voor professionele uitvinders, maar hey, het werkt....
Als je een betere oplossing hebt, ben ik er helemaal voor.
Aan de andere kant is er een nieuw probleem opgedoken, de wijziging van de 3D-schets, maar ik denk dat ik een nieuw bericht zal openen.
A+
De juiste methode (zonder Vault) lijkt te zijn om onder een nieuwe naam op te slaan en de oude map uit het project te verplaatsen, terwijl het nieuwe chassis wordt geopend.
Het lijkt mij dat er een add-on was met de naam icopy waarmee je een ontwerpkopie kon maken zoals in Vault, maar voor degenen die het niet hebben...
Ik heb het nooit gebruikt, maar probeerde in die richting te kijken;)
Tot gauw!
iCopy werkt prima
Maar sla het ook op onder een andere naam, aan de andere kant moet je het sluiten, anders bestaat het risico dat het IPT-bestand wordt gewijzigd