Inventor: voorkom dat onderdelen "oplichten" op een 3D-sectie

Hallo

Onder uitvinder 2017 (en misschien lagere versies), wanneer je een deel van een assemblage maakt, lichten de onderdelen om de beurt op als je er met de muiscursor overheen beweegt. In principe lijkt het hele stuk ongesneden en in helder wit en transparant.

Illustratie:

Nou, ik wou dat ik dat kon voorkomen. Dat wanneer mijn cursor over de gesneden delen zweeft, ze blijven zoals ze zijn en niet oplichten.

Bij voorbaat dank aan degene die de oplossing zou hebben!

Vriendelijke groeten. 

1 like

Zie deze link

http://www.cad-magazine.com/sites/default/files/trucs/pdf/creation_d_une_coupe-293.pdf

@+

1 like

Hallo gt22,

Ik was deze link al tegengekomen toen ik op zoek was naar een antwoord op mijn vraag op google, maar helaas gaat het niet over mijn specifieke probleem, alleen algemeenheden over bezuinigingen.

In ieder geval bedankt.

1 like

Hallo

Ik gebruik Inventor niet meer, maar in het slechtste geval weerhoudt niets je ervan om een plan te hebben om aan te werken en een extrusie te maken die je aan het einde indien nodig verwijdert. ;)

1 like

In het slechtste geval. ;-)

2 likes

Hallo

Ga naar: Toepassingsoptie >> Kleuren >> Highlight

Schakel het vinkje naar smaak uit.

Pre-surbilentie is de weergave van de contourlijnen van onderdelen wanneer de muis wordt gepasseerd

Geavanceerde markering, het  modelleert de onderdelen tot oppervlakken.

Optie die zowel zeer praktisch als zeer chi..te is, afhankelijk van het geval. 

4 likes

Hallo

Ik denk dat het de pre-surbrianllce en highlight is om uit te vinken in applicatie-opties; kleuren

2 likes

Een grote dank aan Yves T. en loloboyo, want dat is het precies!!

Je bespaart me mijn toekomstige kapsels!! ;)