De richting van een propeller omkeren

Hallo

Ik wil de richting van een propeller omkeren door mijn functie te behouden die hem in verschillende kamerconfiguraties gebruikt, is dat mogelijk?

Ik heb een rondsel gemaakt met een spiraalvormige tand (bijvoorbeeld het rotatieuur van de propeller) dat wordt beheerd door vergelijkingen en ik wil de richting van de propeller veranderen volgens de configuraties.

Vriendelijke groeten

Met een spiegelfunctie kan het niet werken?

EDIT: ha sorry, ik had het verkeerd gelezen, met deze methode verlies je je relaties in je verschillende configuraties ...

Ja, een spiegel kan werken als je elke keer dat er een wijziging is, herbouwt, logischerwijs zal de symmetrie zijn werk doen, toch?

1 like

Nou, het zou de relatie tussen zijn propeller en zijn verschillende configuraties van onderdelen ongedaan kunnen maken, toch? Als u een spiegel maakt, moet u mogelijk uw propeller in elke configuratie opnieuw beperken.

Daarna weet ik niet of het voor jou acceptabel is, afhankelijk van het aantal configuraties dat je hebt.

1 like

@ Joss

Als het met de spiegel- of symmetriefunctie kan werken

Maar hij moet zich gedeeltelijk registreren met een nieuwe naam (niet rechts of niet links)

En dat alles opnieuw wordt gedimensioneerd wanneer de spiegel wordt gemaakt

Dan moet je het basisstuk met een eigen naam verwijderen

anders zodra u het basisonderdeel wijzigt of wilt wijzigen

Alle andere stukjes gaan naar cacao

@+ ;-))

1 like

Dat is het, eigenlijk, Gt22 vatte de bodem van mijn gedachten samen:p

2 likes

Ok bedankt allemaal

Ik heb mijn Solidworks-hotline om hulp gevraagd om erachter te komen of we de draairichting in de vergelijking kunnen herstellen.

Als dat niet mogelijk is, ga ik voor een rechter- of linkerpropellerparameter waarmee ik de functie dienovereenkomstig kan kiezen.

Vriendelijke groeten