Een dimensie in een familie van onderdelen omkeren

Hallo 

Ik ben bezig met het maken van een familie van onderdelen, maar ik moet in sommige gevallen een dimensie omkeren, hoe kan ik dit anders doen dan handmatig door de gewenste configuratie in te voeren en met de rechtermuisknop op de bijbehorende afstandsbeperking te klikken? 

Hallo

Je zou een andere schets moeten maken met zijn dimensie in de andere zonder dat je ook je deelfamilie invult en deze in Verwijderd of niet-Verwijderd plaatst zoals je het nodig hebt en vice versa voor de dimensie in de andere zonder...

2 likes

Of probeer anders te kant zodat je het niet hoeft om te draaien, soms is het mogelijk

1 like

Hallo

Op dit moment is het onmogelijk om het rechtstreeks in een familie van onderdelen te doen.

Zoals ac cobra 427 zegt, moet je een andere schets maken, de eerste verbergen en de nieuwe negatieve waarden aan deze koppelen.

Hallo

Als je in de familie van munten op het niveau van de waarde van de odds het teken - toevoegt, keert dit je odds om.

De waarde in Solidworks blijft "positief" maar de richting is omgekeerd.

Wees echter voorzichtig, blijkbaar is bij het heropenen van de muntfamilie de waarde altijd negatief en daarom wordt de prijs bij het sluiten weer omgekeerd! :(

Om te testen of dit beheersbaar is op uw model.

In feite heb ik een assemblage met afstandsbeperkingen die variëren en degene die moet kunnen worden omgekeerd, bevindt zich tussen het oppervlak van een van de onderdelen en het bovenste vlak van de assemblage, dus ik weet niet of het mogelijk is om anders te dimensioneren zodat ik het niet hoef te doen. Daarnaast zijn dit dimensies die ik uit een externe software haal en de waarden kopieer-plak ik

1 like