Een Inventor iCoin is een bibliotheekonderdeel met veel aanpasbare parameters die bijvoorbeeld vanuit Excel kunnen worden aangestuurd. Met deze eigenschappen kunt u een functie al dan niet weergeven, de kleuren van de onderdelen, hun namen, enz. beheren.
Krachtiger dan configuraties, de families van onderdelen stellen u in staat om configuraties te beheren door Excel-tabel, veel praktischer, zie deze tutorials:
Edit, aanvulling op het starten van een familie van de kamer van mijn andere antwoord: De eenvoudigste manier om een schoon bestand voor een artikelfamilie te hebben, is door 2 configuraties te maken en in een daarvan een dimensie te wijzigen (alleen voor deze configuratie te kiezen in het dialoogvenster: de kleine gele kubussen) en een aangepaste eigenschap (in het tabblad dat specifiek is voor de configuratie), en vervolgens automatisch de deelfamilie te maken. We hebben een zeer goede, schone basis. om te beginnen.
De eenvoudigste manier om een schoon bestand voor een artikelfamilie te hebben, is door 2 configuraties te maken en in een daarvan een dimensie te wijzigen (alleen voor deze configuratie te kiezen in het dialoogvenster: de kleine gele kubussen) en een aangepaste eigenschap (in het tabblad dat specifiek is voor de configuratie), en vervolgens automatisch de deelfamilie te maken. We hebben een zeer goede, schone basis. om te beginnen.
Muhaha voor de strijd. Het is een interessant concept.
Je kunt .PL zetten, net zoals de puntenkoers me niet zo interesseert. En toen zette hij de dicterende (wat eigenlijk gebruiksvriendelijker is ^^)
Leuke techniek om mee aan de slag te gaan. Ik zal er de volgende keer over moeten nadenken. Aan de andere kant, verwijder je je configuratie nadat je hem hebt achtergelaten?
Logischerwijs, als je een tweede configuratie hebt gemaakt, betekent dit dat je deze nodig hebt! Je kunt het dus net zo goed houden, want als er andere wijzigingen aan deze configuratie moeten worden aangebracht, kun je deze in het Excel-bestand of in de 3D maken.