Ik heb 2 delen onder dezelfde nomenclatuur die de "User Specified Name" gebruikt met "-". Ik zie de ene onder mijn nomenclatuur, niet de andere. Waarvoor?

Hallo 

Ik gebruik 2 verschillende stukken onder dezelfde assemblage. Voor deze 2 stukken heb ik verschillende configuraties die de "User Specified Name" gebruiken, waaronder ik een "-" zet.

Als ik mijn nomenclatuur onder de Europarlementariër invoeg, zie ik het een, maar niet het ander. Om de andere te zien, moet ik ofwel de "Documentnaam" gebruiken of iets anders dan "-" plaatsen als ik de "Door de gebruiker opgegeven naam" behoud.

Ik keek of mijn onderdelen hetzelfde waren geconfigureerd, maar geen verschillen aan die kant.

Ik zocht onder de config van mijn Europarlementariër en mijn vergadering, hetzelfde.

Dat is verrassend, want het is iets wat we vaak oefenen met mijn collega's, en tot nu toe nooit problemen.

Dank u voor uw hulp.

Hallo

Speel met de verschillende opties in de stuklijst. Als je eronder klikt, is er de featur manager die opent en daar kun je mee spelen om te zien omdat het een probleem kan zijn met de bevestigingen...

Hallo 

Dit is geen veel voorkomend probleem. Nog een paar details en screenshots zullen helpen om het beter te begrijpen.

Ik zal het voor je herformuleren als ik het goed heb begrepen.

Je voegt 2 (verschillende) onderdelen in een assemblage waar je een MEP voor maakt en vervolgens een klassieke BOM (alleen onderdelen) met artikelnummer, onderdeelnummer, omschrijving, hoeveelheid.

U kiest ervoor om een "-" in plaats van het onderdeelnummer (standaard) in de configuratie-eigenschappen voor beide onderdelen te plaatsen.

Dus in de kolom met onderdeelnummers heb je dit

Een van de twee stukken komt niet voor op het schilderij. 

Klopt dat?

Hallo Soring,

Ja, dat is het.

Hallo ac cobra 427,

We hebben deze mogelijkheid al :( geprobeerd.

Bedankt

In de eigenschappen van de component (assemblagemodus, klik met de rechtermuisknop op het onderdeel dat niet wordt weergegeven in de stuklijst en vervolgens op "componenteigenschappen"), is het vakje uitsluiten van de stuklijst niet aangevinkt?

2 likes

Is de hoeveelheid munt die wordt weergegeven (voor de munt die verschijnt) correct?
Is er geen selectievakje in de stuklijstopties dat ervoor zorgt dat de artikelen worden samengevoegd als het onderdeelnummer hetzelfde is?
Is het specifiek voor uw machine?
Is dit nieuw?

1 like

Hallo

Is "Delen van artikelconfiguraties groeperen" (bij het klikken op de stuklijst) niet aangevinkt "Configuraties met dezelfde naam onder één artikel weergeven"?

Met vriendelijke groet,

1 like