Ik heb hulp nodig bij het maken van dit stuk

Ik moet dit stuk echt maken, maar ik kan het nu niet doen . Iemand zou het voor me kunnen maken, het is vrij eenvoudig en snel te maken. Bij voorbaat dank. 

img_20180214_223357.png

Met deze odds (voor de rest is het aan jou) 

img_20180214_230409.png

Neem dus even de tijd

omdat het heel eenvoudig en snel is

We zijn hier niet om uw werk te doen

plus ten minste één beoordeling is het minste wat ik kan doen

@+ ;-)

11 likes

Ik vraag het gewoon, ik dwing niemand om me te helpen. Het is alleen dat ik niet meteen de apparatuur beschikbaar  heb om het te kunnen doen. En de kansen die ik ze gaf 

PS: het is voor een schoolproject

Als het het logboek is, heb je de mogelijkheid om het in studentenversie te downloaden

http://www.solidworks.fr/sw/education/4525_FRA_HTML.htm

@+ ;-)

5 likes

Ik heb geen computer bij de hand, ik ben op vakantie

Je neemt 10 minuten de tijd als je terugkomt van vakantie!

9 likes

Gezien de enkele zin over vastleggen, is dit een oefening die JIJ moet doen om toe te passen wat je zou hebben geleerd van het gebruik van de software.

Het is geen goed idee dat je had. Als je in de echte wereld van het werk bent, zul je niet kunnen zeggen "wacht, ik ga op een forum vragen om het bij mij te laten doen"!

16 likes

+1000 voor Stefbeno

4 likes

Vreselijke wauw , je moest durven! Op vakantie zijn en anderen haar werk laten doen op een forum, eerlijk gezegd is ze niet slecht! Dan is het zeker dat je een hiërarchische manager wordt...; ). Voor welk diploma is het? 

En eerlijk gezegd, wat het langst duurt, is om de pc aan te zetten en SW te starten...

6 likes

Hoera! Hoera! het is zo vermoeiend SW dat ik op vakantie ga

Ik zou het in IGES-formaat moeten maken, zodat het kan uitleggen waarom er geen creatieboom is (gnarff gnarff)
Let wel, ik begrijp niet waarom we oefeningen geven die zo moeilijk zijn om te doen (poef, poef! poef)

Ook de opmerking liet sprakeloos  achter @ ludo.mai      ;-)

11 likes

Ben je op vakantie? Design neemt nooit vakantie...

3 likes

Hoi allemaal! Daar hebben we iets!!!!!

Ik zie de student tijdens het examen tegenover de examinator: "Wacht, ik vraag het aan de forums!! "lol, wat in deze gevallen moet worden opgemerkt??? De persoon die de vraag opnieuw stelt op het forum? Of degene die antwoordt??? Naast @souleyb zelf zeggen, dit deel is eenvoudig en snel!! Nou, zoals de anderen zeggen, je moet het in deze gevallen gewoon doen als je terugkomt van vakantie!!

5 likes

Opgeblazen het kind!

Alleen maar om mensen boos te maken,

Ik lanceer een wedstrijd!

Ik raakte verstrikt in het spel, het kostte me 7 minuten! (5 minuten voor het onderdeel, 2 minuten voor de tekening) voor 6 functies.

Wie kan dat overtreffen??

Scrrenshot ter ondersteuning!

7min.jpg
8 likes

(deze positie was in de vergetelheid geraakt...

binnenkort zullen we vragen hebben "Ik wil niet naar de hulp van de software kijken, ik vraag het liever op een forum" of "Ik kan niet met de rechtermuisknop klikken"...)

Vanmorgen, niet 7/8 minuten wakker zijn, voor het aantal functies, het hangt af van hoe je de afschuiningen beheert, ik geef de voorkeur aan de functie, niet in de schets.

3 likes

Ik zou mijn tijd hier persoonlijk niet aan verspillen:)

5 likes

Hallo

@Thom@s vals speelde, vergat hij een gat (het is een beginnersfout)

Ik deed het veel beter in 6 minuten en 45 minuten met de MEP-beoordeling zoals gevraagd door @Souleyb

Daarnaast maken we met de techniek die ik bij het verspanen heb gebruikt twee onderdelen tegelijkertijd.

Ik hoop dat het me zal helpen om de CSWE te halen

Ik hoop dat ik de wedstrijd heb gewonnen die door @Thom@s   is gelanceerd :-)

PS: kijk naar de naam van de beker

Als je wilt zien hoe een echte Pro werkt, kan ik het onderdeel en de MEP voor je plaatsen

Edit: spelling

6_minutes_45.jpg

Er zijn momenten dat ik hallucineer :-) ....

De kleur is niet goed, dus nee je wint er niet Zozo_mp

Lang leve "walviszout" !

1 like