Ik heb enorme moeite om twee schetsen samen te voegen met de Smooth Base Boss-functie voor EDM-bewerking.
Ik heb enorme moeite om twee schetsen samen te voegen met de Smooth Base Boss-functie voor EDM-bewerking.
Hallo
Kun je je stuk met de schetsen posten???
Laat in ieder geval een screenshot van je schetsen zien
@+
Goedenavond, in feite zou ik graag een tandwiel willen samenvoegen tot een rechthoek, de twee schetsen staan 30 mm uit elkaar.
Dit is een voorbeeld omdat ik een veelheid aan profielvormen ontwerp, maar de beperking is altijd hetzelfde, namelijk het ontwerpen van een tool waarbij een andere vorm wordt ingevoegd dan de te ontwerpen vorm (afgewerkt product).
Bedankt voor je hulp
Op welke versie van Solidworks gebruik je???
Het is super leuk, ik ben nog niet zo lang bezig met solid en ik heb training nodig.
Deze pas ik toe op de draadmachine en ik houd je op de hoogte.
Ik zie dankjewel weer.
Geen probleem, daar zijn we voor, sterker nog, om twee schetsen samen te voegen moet je de gladstrijkfunctie gebruiken.
Hallo
zet meer informatie zodat we je kunnen helpen , ik heb 10 jaar gewerkt aan een haagbeuk 200 310 en 240 draads machine met 3R oplader en aan zinken op 51 2000 en 4000.
Moge de kracht met je zijn
Goedenavond allemaal,
Ter info, ik gebruik de solidworks 2015-versie, mijn grootste zorg is om de gladde basisbaasfunctie te gebruiken.
OK, maar met een onvermijdelijk resultaat moet het verbinden van de twee profielen in een rechte lijn gebeuren voor een EDM-constructie.
Ik maak ofwel een verbinding met deze functie, maar het werkt niet elke keer en dat begrijp ik niet, ik moet bijvoorbeeld een langwerpig profiel van 25x4 mm verbinden met een rechthoek van 25x5 scherpe hoeken
Bedankt voor je hulp
Goedenavond allemaal,
Vandaag volledig succes op het gebruik van de gladmakende functie en ik dank in het bijzonder ac cobra 427
Ik heb andere, nogal gecompliceerde gladstrijkingen, die ik morgen zal doen volgens de methode die we zullen zien.
Tot gauw