Hallo
Ik heb een bestand van een getekend deel dat ik graag wil printen, maar deze wil dat niet.
Kun je naar mijn bijgevoegde bestand kijken en me vertellen waar het mis is.
Bij voorbaat dank
Ik ben een beginneling
piece_patrick.sldprt
Hallo
Ik heb een bestand van een getekend deel dat ik graag wil printen, maar deze wil dat niet.
Kun je naar mijn bijgevoegde bestand kijken en me vertellen waar het mis is.
Bij voorbaat dank
Ik ben een beginneling
Hallo
Heeft u toevallig geprobeerd een ander document af te drukken?
@+
Hallo gt22,
Ja, ik print andere bestanden zonder problemen
@+
Hallo
Je moet ook het type printer geven dat je gebruikt/merk, dat kan ook helpen.
Aan de andere kant weet ik niet zeker of het werkt als een klassieke printer en moeten er meer aanpassingen worden gedaan. (het hangt allemaal af van het type printer)
Hallo FUZ3D,
Creatbot DX+02 3D-printer, Creabot 6.46 printsoftware, Solidworks 2014
Ik print stl elke dag zonder problemen, maar ik zie niet wat er mis is .
Bedankt
@+
misschien proberen het importeren en heropenen van de STL via Solidworks om te zien of het betrouwbaar is
@+
Ik heb mijn stl geopend met solidworks en probeer het vervolgens op te slaan in stl en hier is het bericht
Het bestand kan niet worden opgeslagen omdat de geometrie van het onderdeel niet geldig is voor dit type registratie
Hallo
Er moet ergens een fout in het 3D-volume zitten. Zoals randen of dingen van nul dikte. Ik zeg dit als ik het gedeelte helemaal rechts in je afbeelding zie.
Controleer ook of u delen van het volume niet in de staat Verwijderd hebt. Kortom, hoe schoner uw kamer is, hoe groter de kans dat u erachter komt waar het probleem vandaan komt.
Plaats uw bestand waar we naar kijken ;-)
Vriendelijke groeten
Aarzel niet om ook miniblad toe te voegen, om scherpe randen te voorkomen. het mag geen pijn doen.
Hallo
Heb je geprobeerd om op STL-opties te spelen? Je hebt kleine randen die misschien niet binnen de tolerantie vallen.
Vriendelijke groeten
Hallo @patcou86
Het STL-gedeelte is zonder enig probleem klaar en gaat normaal weer open.
Er is niets abnormaals in het originele deel in SLDPRT, behalve de link van de eerste schets met meerdere externe verwijzingen alsof je de eerste schets hebt gekopieerd.
Als het probleem zich blijft voordoen, verwijder dan deze beperkingen en beoordeel normaal gesproken de eerste schets vanaf de oorsprong. Dat is de enige troebele verklaring die ik kan zien.
Groeten (bijgevoegd is de schets die indien nodig moet worden gewijzigd)
Hallo jmsavoyat,
Ja, ik heb het geprobeerd, maar niets hetzelfde probleem
@+
0 allemaal
In navolging van de suggestie van @jmsavoyat (die ik toejuich), zijn hier de standaardinstellingen die ik heb gebruikt.
Vriendelijke groeten
Zozo_mp,
Ik ga proberen het thuis af te drukken op mijn Tevo Tornado.
@+
@patcou86
Ik stuur je het STL-bestand! Hernoem het om het verschil te maken met de jouwe
Vriendelijke groeten
Bedankt allemaal, ik hou jullie op de hoogte.
Goedenacht
Hoi allemaal
Het is goed met je stl Zozo_mp, dus ik zal proberen om mijn stl te maken met uw standaard instellingen zoals op de afbeelding.
Ik hou jullie op de hoogte,
Nogmaals bedankt aan iedereen
@+