Narysowałem część za pomocą SolidWorks, ale po zapisaniu w STL drukarka nie uruchamia się

Witam

Mam plik z narysowaną częścią, którą chciałbym wydrukować, ale ten nie chce tego zrobić.

Czy możesz spojrzeć na mój załączony plik i powiedzieć mi, gdzie jest nie tak.

Z góry dziękuję

Jestem nowicjuszem

piece_patrick.sldprt

Witam

Czy przypadkiem nie próbowałeś wydrukować innego dokumentu?

@+

Witaj gt22,

tak, drukuję inne pliki bez problemu

@+

1 polubienie

Witam

Powinieneś również podać typ używanej drukarki/markę, co również może pomóc.

Z drugiej strony nie jestem pewien, czy działa jak klasyczna drukarka i jest więcej regulacji do wprowadzenia. (wszystko zależy od typu drukarki)

Witaj FUZ3D,

Drukarka 3D Creatbot DX+02, oprogramowanie do druku Creabot 6.46, Solidworks 2014

Drukuję stl codziennie bez problemów, ale nie widzę, co jest nie tak.

Dziękuję

@+

1 polubienie

może spróbuj zaimportować i ponownie otworzyć plik STL za pomocą Solidworks , aby sprawdzić, czy jest niezawodny

@+

Otworzyłem mój plik stl za pomocą solidworks, a następnie spróbuj zapisać go w stl i oto komunikat

Nie można zapisać pliku, ponieważ geometria części nie jest prawidłowa dla tego typu rejestracji

1 polubienie

Witam

Gdzieś musi być błąd w woluminie 3D. Jak krawędzie lub rzeczy o zerowej grubości. Mówię to, gdy widzę część po prawej stronie na twoim obrazie.

Sprawdź również, czy części woluminu nie są w stanie usuniętym. Krótko mówiąc, im czystszy jest Twój pokój, tym większe prawdopodobieństwo, że dowiesz się, skąd bierze się problem.

Opublikuj swój plik, na który patrzymy ;-)

Pozdrowienia

Witaj Zozo_mp,

W załączeniu znajduje się

Dziękuję

piece_patrick.sldprt

Nie wahaj się również dodać mini liścia, aby uniknąć ostrych krawędzi. To może nie boleć.

Witam

Czy próbowałeś grać na opcjach STL? Masz małe krawędzie, które mogą nie mieścić się w tolerancji.

Pozdrowienia

options_stl.png
1 polubienie

Witam @patcou86