J'ai plus "realview"

Goedenavond.

Het is raar, ik had het onlangs, maar ik zag net dat ik meer "RealView" in de heads-up weergave. Ik hoop dat ik me goed uitdruk. In dit heads-up scherm had ik verschillende opties, zoals schaduw weergeven, perspectief wijzigen, enz. Nu heb ik alleen het perspectief dat actief is, dat is alles

Ik weet niet hoe ik deze functie opnieuw kan inschakelen.

Heeft iemand een idee?

Bij voorbaat dank

Hallo

Waarschijnlijk heb je de bestelling verwijderd.

De solidworks help laat je zien hoe je de opdrachtknoppen kunt toevoegen.

Zie link: richtbalk

Vriendelijke groeten

nee, ik heb niets verwijderd, dat beloof ik.

In het drop-down menu van het heads-up zoekerscherm is er alleen perspectief, terwijl er voorheen 4 andere pictogrammen waren.

Ik denk dat ik het gevonden heb.

Op mijn assemblage met een groot aantal verschillende onderdelen, verdwijnt het echtewicht vanzelf, vanzelf, want als ik een eenvoudig onderdeel in een nieuw bestand maak, tja alles is weer beschikbaar.

Cool, ik ben blij dat het niet ernstiger is dan dat.

Mooie avond.

C precies wat ik vetgedrukt in dezelfde vraag in bis

@+;-)

Ter info, realview is niet beschikbaar voor assemblages in complexe modus 
2 likes

Ik had een identiek probleem dat ik dankzij de video-assistentie heb kunnen oplossen.

Ik had mijn computer verplaatst en toen ik weer verbinding maakte, had ik mijn scherm niet opnieuw aangesloten op de juiste grafische kaart, ik voelde me erg dom...

1 like

YP69 heeft de oplossing: je moet de parameters van complexe assemblages wijzigen om Realview te hebben op 'grote' assemblages (het kan echter vertragen...)

Hallo @brie_frederic 

Het antwoord is 3 dagen geleden gegeven

in uw vraag bis 

https://www.lynkoa.com/forum/solidworks/jai-plus-realview

@+;-)